פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה כנגד התנהלות ביריונית מצד רשות השידור נושא התלונה:
זוהר יניב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה גרתי אצל משפחתה של אשתי בחצור הגלילית , יום אחד הגיע חמי עם מכתב מרשות השידור ובו מצויין שאני חייב לשלם על אגרת הטלוייזיה ברחוב ירושלים 220/1 בחצור הגלילית שזוהי בעצם הכתובת של חמי שהינו אדם מכוסד המשלם את המיסים שלו בזמן כולל אגרת טלווזיה {ישנם תדפיסים מהבנק שמאשרים זאת } לצערי הרב לא עזר כלום לאחר איומים רבים מצד רשות השידור על עיקולים ומכתב מעורך דין שבאמת עשה את שלו וגרם לי לפחד בגלל שמייד הם מעקלים את החשבון דבר שגורם לצרות לא קטנות עם תשלומים נוספים בבנק , ניגשתי למוקד התשלומים בטבריה ושילמתי את האגרה שעד היום אני יושב וחושב למה ? אני בסך הכל אורח בבית של ההורים של אשתי מדוע החוק נותן להם את הכוח העצום הזה לשבש חיים של משפחה נורמלית לחלוטין . כאשר ניגשתי לעמדת השרות והסברתי את עצמי לא עזר כלום , לבסוף שילמתי וזאת לאחר שציינתי במפורשות שהחל מהשנה הבאה 2011 אני התגורר בבית שלי החדש שנמצא בתהליכי בנייה מתקדמים . נכנסתי לבית החדש והנה שנה חדשה והגיע לי דואר מרשות השידור וב בקשה לתשלום אגרת טלוויזיה לשנת 2011 על הכתובת של חמי כאשר אני כבר נכנסתי לבית החדש , מיד פניתי למוקד רשות השידור נתתי הסבר וכלום כאליו לא דיברתי מילה שעה של הסברים כאילו לא הייתה ובכל זאת התעקשו שאני ישלם את האגרה כפי שהיא , אני שלא הסכמתי פניתי למשרד התקשורת ולרשות השידור בבקשה לשנות את הכתובת על מנת שלא יווצר מצב שבו אני משלם פעם אחת על כתובת שלא שלי ובפעם השנייה אני יצור לי חוב על הכתובת שלי , לבסוף קיבלתי מכתב מרשות השידור שבו אושר השינוי , עקב הזמן שעבר חייבו אותי ממשרד רשות השידור לשלם כנס פיגור על איחור בתשלום , אני שילמתי דרך אתר האינטרנט תשלום מלא על שנה שלמה על סך 379 ש"ח כפי שנקבע בחוק . מבקש את עזרתכם בפנייה לרשות השידור לוותר על דמיי הפיגור בתשלום מסיבה שהאגרה שנשלחה אליי אינה מתאימה לפרטים שלי ולא הגיוני שהשלם על מישהו אחר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש לבטל לאלתר את תשלום הפיגור פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה