|
|
|
|
|
|
|
|
|
| תלונה על אגף הגביה |
נושא התלונה: |
| יום שלישי 11 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
| אזור ירושלים |
אזור: |
| ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קיבלנו החודש, בפעם ראשונה בדואר תשלום לאגרת הטלויזיה. רכשנו את הממיר השנה וזו הפעם הראשונה שאנו מקבלים דרישה לתשלום.
על אף שזו הפעם הראשונה אנו מחויבים לשלם קנס פיגורים של 133.20 ש"ח.
התקשרתי לאגף הגביה במטרה לבטל את הקנס ולשלם את התשלום המקורי, אך הם אמרו ש"אי ידיעה לא פוטרת מתשלום ואין אפשרות לבטל את הקנס".
האם זו האמת או שניתן לשלם את התשלום המקורי בלבד?
תודה רבה.
|
| כספי |
סוג הנזק : |
| לשלם אך ורק את התשלום המקורי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
| תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|