|
|
|
|
|
|
|
|
|
| אגרת טלויזיה |
נושא התלונה: |
| אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רשות השידור פנתה אליי בקשר לאגרת הטלויזיה לשנים 2009-2011
כשאין ברשותי טלויזיה
עד 2006 כולל שולם על ידי אגרת טלויזיה לכל השנה,
ב30.1.06 השכרתי את הדירה עד ה-13.8.09 ולא קיבלתי החזר
אפילו ששילמתי במלואו בשנת 2006
הבת שלי שעברה לגור איתי בכתובת בן גוריון 5, גבעת שמואל
לאחר גרושין שילמה עבור שנת 2011 ובנוסף הם דורשים ממני
גם תשלום עבור 2011 כששתינו גרות באותה הדירה
כמו כן הם דורשים ממני פרטים אישיים שלה
שכוללים הסכם גרושין, חוזה מכירת הדירה ותאריך חיבור לכבלים,
האם מותר להם לבקש פרטים אילו?
מה עליי לעשות כדי לבטל את אגרת הטלויזיה ?
בשנת 2007 הצהרתי להם שאין ברשותי טלויזיה וההודעות איום
שלהם לא פוסקות
|
| עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
| ביטול אגרת טלויזיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
| תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|