| התעלמות. |
נושא התלונה: |
| אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אין לי טלוויזיה מתאריך 15/2/11. ברשות השידור מתעקשים שאשלם על שנה שעברה כי לא הצהרתי תוך חודש שאין לי מקלט. השנה, כבר כתבתי להם מכתב בפקס ורשום, אין כל יחס. נא להתקשר אלי ממספר מזוהה בלבד תודה רבה.וכאילו זה לא מספיק, החוב של שנה שעברה כבר החפיל את עצמו ונמצא בטיפול של עורכי דין.
|
| עוגמת נפש ועצבים. |
סוג הנזק : |
| לבטל תשלום שנים 2011 2012 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|