|
|
|
|
|
|
|
|
|
| חוב בהפתעה |
נושא התלונה: |
| אטנלוב עליזה |
שם/כינוי: |
| אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי עסק קטן שנה וקצת ופתאום קיבלתי מכתב מעו"ד שאני חייבת לרשות השידור 1100 על שנת 2011 שלא שילמתי,אבל לא קיבלתי שום שובר לשלם בביתי אני מקבלת ומשלמת באופן שותף וקבוע. אני מנסה לברר עם הרשות למה ואיך זה יכול להיות? אבל אי אפשר להשיג אותם בטלפון אף פעם אני מנסה כבר שבוע שני ותמיד יש צליל של תפוס.זה פשוט מייאש מאוד וכניראה שזאת הכוונה לייאש אותנו האשים הנורמטיבים שמשלמים תמיד ועוד נדפקים.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
| תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|