|
|
|
|
|
|
|
|
|
| נזק כספי ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
| יום רביעי 21 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
| אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים שלחו לי חוב של שנתיים וחצי +טירחת עורך-דין בערך 1500 ש"ח למרות שלא שלחו התראות קודמות הוכחתי להם שהייתי מחובר להוט רק שנה והם אמרו לי שנעצור את החוב של העורך-דין פניאן והם ישלחו לי את החוב שנה אחורה .דרך אגב נסעתי עד למישרד בנצרת- עלית ,הפסדתי יום עבודה ושמה תואם עים הפקיד ועים העורכת-דין שהחוב לא יגרר הלאה והם ישלחו לי מה שאני חייב. ולהפתעתי מגיע אליי שליח עד הבית עים תיק של הוצאה לפועל לשלם 2400ש"ח בתאריך הנ"ל.שוחחתי איתם בטלפון והם טוענים שהייתי אמור להיות איתם בקשר ליפני -כן ואני חייב לשלם תוך חודש ואים לא זה יעבור לטיפול של הוצאה לפועל . אני מפרנס יחידי אישתי לא עובדת ואין לה שום הכנסה מימקום אחר יש לי שלושה ילדים קטנים.
|
| כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
| תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|