פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה חוזרת ונשנית מצד אגף הגביה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנו מתגוררים בביתנו מעל 7 שנים ומעולם לא החזקנו מקלט טלויזיה בביתנו, יצרנו קשר עם אגף הגביה מס' פעמים, הזמנו אותם לבדוק שאכן, אנו דוברים אמת,פקססנו להם תצהיר דברנו עם עורכי דינם, אך כל זה לא הפריע להם לשלוח לנו אחת לשבועיים את "חובנו"לאגף הגביה ובשבוע האחרון אף הגדילו לעשות ושלחו לנו מכתב מטעם עורך דין "גיל אפרתי", ניסינו ליצור איתם שוב קשר טלפוני אך ללא מענה, אנו מבקשים בכל לשון בקשה לטפל בעניין זה, אנו רואים בכך מטרד אישי וזה גורם לנו לעגמת נפש רבה
לבטל את כל הקנסות ולהפסיק להטריד אותנו פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
אגף הגבייה רשות השידור שם ותפקיד:
שלום וברכה, תגובה:
בהתאם לפנייתך, דיווחתי ברשומות הגבייה כי אינכם מחזיקים במקלט טלוויזיה בביתכם וביטלתי את דרישתנו לתשלום האגרה על שמכם.
אנו מקווים כי בכך הוסדר העניין.

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה