פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רדיפה של אזרחים תמימים עבור אגרת טלויזיה שלא היתה נושא התלונה:
גובר גלילה וצבי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שדרות המגינים 39-41, ת.ד.1000 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו מבקשים לפרוש בפניכם פרשה שנמשכת כבר שנים של התכתבויות ודרישות במשך כ- 10 שנים (כל המכתבים בידינו) בין כלתנו אנגליקה גובר לבין רשות השידור בנושא אגרת טלויזיה שלא היתה.
לידע כללי – אנחנו חברי קיבוץ מעגן מיכאל ובננו אברהם שהתחתן עם אנגליקה לשעבר מתנדבת מארגון כפרה בקיבוץ ושניהם היגרו מהארץ לגרמניה בסוף שנת 1989
בשנת 1992 התקבל מכתב שהועבר אלינו מרשות השידור ובו דרישה לתשלום אגרת טלויזיה שכביכול קנתה אנגליקה.
היות והם כבר לא היו בארץ ענינו להם שהם עזבו בתאריך ה-20.10.1989 וגם לא קנו טלויזיה. למכתב היה מצורף מכתב ממזכיר הקיבוץ ובחתימתו שהם עזבו בתאריך הנ"ל. לא קיבלנו תשובה וחשבנו שהעניין סודר – כי הרי בעצם לא היה שום עניין.

- בשנת 2007 שוב קיבלנו מכתב ושוב ענינו על המכתב שהם היגרו בצירוף מכתב שמאשר שהם עזבו בתאריך 20.10.1989 ושוב לא ענו לנו ואנחנו שידענו שהכל בסדר האמנו שבזה נגמר הענין.

- בתאריך 4.9.2002 התקבל מכתב התראה לפני משפט על שמה של אנגליקה. הפעם הבנו שמשהו כאן לא בסדר והלכנו לעורך דין ופרסנו את הענין בפניו. עוה"ד כתב מכתב לעוה"ד מר מרדכי כהן-ניסן המייצג את רשות השידור ושלח אותו בדואר רשום. והפעם האמנו באמת שהעניין נגמר.

- כעבור כ-10 שנים הגיעה הודעה של ההוצאה לפועל על כך שהוצא צו עיקוב יציאה מהארץ (ועוד דברים נוראים נוספים שלא רלוונטיים להם בימים אלה) היות והם רצו לבוא לביקור משפחתי באוגוסט - הם ביטלו את הביקור .

על כל הכתוב לעיל יש לנו אסמכתאות שנשמרו (למזלנו) ובאם תרצו נעביר אליכם את העתקיהם (כולל יפוי כח של אנגליקה)).
אנחנו לא יכולים אפילו להסביר מה הפרשה הזאת שמתנהלת נגד המשפחה שנים רבות גורמת לנו: הרבה צער, בושה, חוסר אונים , ותסכול על שכך מתנהלים הדברים: ברע לב, באטימות, בחוסר נכונות להקשיב וחוסר אמון בסיסי באזרחים תמימים .
בראיה לאחור אנחנו מבינים שלא היינו צריכים לפתוח את המעטפות שהושמו בתאינו - אלא להחזירם. אך האמנו שרק נאמר את האמת והעניין יוסדר.

אנחנו חושבים שאתם בוודאי נתקלים בבעיות של הממסד לבין אזרחי המדינה ובפרט ממערכת הגביה או מי מטעמם של רשות השידור.
אנא מכם, הושיעונו מהסבך הביוקרטי ותאפשרו למשפחתנו לחזור למסלול חיינו הרגיל.
נודה לכם מאוד באם תודיעונו אם אתם יכולים/רוצים ומוכנים לעזור בהתרת הפלונטר.

בהרבה תודה,
צבי וגלילה גובר
קיבוץ מעגן מיכאל
ד.נ. מנשה 37805
דואר אלקטרוני [email protected]
טלפונים : 04-6394299 צבי גובר 052-6086933
גלילה גובר 052-6086899

הטרדה במשך כ-10 שנים עד להוצאה לפועל סוג הנזק :
לסגור את תיק ההוצאה לפועל ולבטל את התביעה פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה