פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רדיפה של הרשות במשך כ- 10 שנים עד צו עיכוב מן הארץ והגבלות שונות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רשות השידור רח' הנביאים 28 חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
26/7/2012
אנחנו מבקשים לפרוש בפניכם פרשה שנמשכת כבר שנים של התכתבויות ודרישות במשך כ- 10 שנים (כל המכתבים בידינו) בין כלתנו אנגליקה בוק - גובר לבין רשות השידור בנושא אגרת טלויזיה שלא היתה.
לידע כללי – אנחנו חברי קיבוץ מעגן מיכאל ובננו אברהם שהתחתן עם אנגליקה לשעבר מתנדבת מארגון כפרה בקיבוץ ושניהם היגרו מהארץ לגרמניה
בסוף שנת 1989

- בשנת 1992 התקבל מכתב שהועבר אלינו מרשות השידור ובו דרישה לתשלום אגרת טלויזיה שכביכול קנתה אנגליקה.
היות והם לא היו בארץ ענינו להם שהם עזבו בתאריך ה-20.10.1989 וגם שאנגליקה לא קנתה טלויזיה. למכתב היה מצורף אישור ממזכיר הקיבוץ ובחתימתו שהם עזבו בתאריך הנ"ל. לא קיבלנו תשובה וחשבנו שהעניין סודר – כי הרי בעצם לא היה שום עניין.

- בשנת 2007 שוב קיבלנו מכתב ושוב ענינו על המכתב שהם היגרו בצירוף מכתב שמאשר שהם עזבו בתאריך 20.10.1989 ושוב לא ענו לנו ואנחנו שידענו שהכל בסדר האמנו שבזה נגמר הענין.

- בתאריך 4.9.2002 התקבל מכתב התראה לפני משפט על שמה של אנגליקה. הפעם הבנו שמשהו כאן לא בסדר והלכנו לעורך דין ופרסנו את הענין בפניו. עוה"ד כתב מכתב לעוה"ד מר מרדכי כהן-ניסן המייצג את רשות השידור ושלח אותו בדואר רשום. והפעם האמנו באמת שהעניין נגמר.

- כעבור כ-10 שנים הגיעה הודעה של ההוצאה לפועל על כך שהוצא צו עיקוב יציאה מהארץ (ועוד דברים נוראים נוספים שלא רלוונטיים להם בימים אלה) היות והם רצו לבוא לביקור משפחתי באוגוסט - הם ביטלו את הביקור .

על כל הכתוב לעיל יש לנו אסמכתאות שנשמרו (למזלנו) ובאם תרצו נעביר אליכם את העתקיהם.
אנחנו לא יכולים אפילו להסביר מה הפרשה הזאת שמתנהלת נגד המשפחה שנים רבות גורמת לנו: הרבה צער, בושה, חוסר אונים , ותסכול על שכך מתנהלים הדברים: ברע לב, באטימות, בחוסר נכונות להקשיב וחוסר אמון בסיסי באזרחים תמימים .

בראיה לאחור אנחנו מבינים שאולי לא היינו צריכים לפתוח את המעטפות שהושמו בתאינו - אלא להחזירם. אך האמנו שיש כאן אי הבנה וכשרק נאמר את האמת העניין יוסדר.

אנחנו חושבים שאתם בוודאי נתקלים בבעיות של הממסד לבין אזרחי המדינה ובפרט ממערכת הגביה או מי מטעמם של רשות השידור.
אנא מכם, הושיעונו מהסבך הביוקרטי ותאפשרו למשפחתנו לחזור למסלול חיינו הרגיל.

נודה לכם מאוד באם תודיעונו אם אתם יכולים/רוצים ומוכנים לעזור בהתרת הפלונטר.


בהרבה תודה,
צבי וגלילה גובר

קיבוץ מעגן מיכאל
ד.נ. מנשה 37805
דואר אלקטרוני [email protected]
טלפונים : 04-6394299 צבי גובר 052-6086933
גלילה גובר 052-6086899

כל המוזכרים מימין סוג הנזק :
מחיקת התביעה והחוב פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה