פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני לבירור בנוגע לאגרת טלויזיה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, רשות השידור אגף הגביה אמור לשלוח הודעה בדבר תשלום שנתי לתשלום האגרה,עכשיו עובדים בשיטה חדשה!! (?).לא שולחים הודעה בכלל.מחכים שיעבור זמן ושולחים את ההודעות האדומות שלהם לאחר שהשנה כמעט חלפה.כמו כן לא שלחו תזכורת לתשלום זה, עכשיו כשמועד המחצית השניה של התשלום עומד לפוג,כולל קנסות והצמדות של כל השנה,שולחים (פתאום) תזכורת לתשלום מחצית שניה (כולל קנס 10% ). ברגע שקיבלתי התראה זו שילמתי מיד בתשלום טלפוני.עכשיו אני מעוניין לדעת את יתרת החוב שלי ל2012. כמובן שאי אפשר לדבר עם אגף הגביה,בשעות ובימים שמפורסם שם אמורים לענות לטלפון! גם אצל נציג תלונות הציבור לא עונים!!! אז איך מברר אזרח ישר מה צריך לשלם להם? נראה שמה שהם יודעים זה לאיים בעיקולים וכו'. עם מי אני יכול לדבר בכדי להשיג מידע בדבר החוב של תחילת 2012 ??
עוגמת נפש ובילוי שעות בטלפון. סוג הנזק :
לקבל טלפון של אדם הממונה על אגף הגביה,בכדי לברר את הטעון בירור פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה