פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"פיגור בתשלום " רשות השידור נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לך ,

שמי צביקה
פניתי אליכם בעבר ומאוד התרשמתי מאופן השירות שלכם,
לפני מס' חודשים קיבלתי הודעה שאני צריך לשלם אגרת טלוויזיה לשנת 2011 על סכום דיי גבוה ,
לא הבנתי במה מדובר בעקבות כך שעדיין למרות היותי נשוי גר עם ההורים ,
ניסיתי להסביר זאת מס' פעמים במענה הטלפוני אך ללא הצלחה,
ההתרשמות שלי ואני יכול להבין מהיכן זה נובע , הרגשתי שלא מאמינים לי וחוץ משקרן נאמר לי הכול ,
לא התקבל אצל הנציגת שירות הטענה שלי שבאמת אני נשוי וגר עם ההורים ,
הסברתי לה מס' רב פעמים למה אני צריך לשלם את האגרה הזו , הריי אני עדיין גר עם ההורים , ואימי משלמת את החובות למשרד רשות השידור כבר שנים רבות מאוד.
לאחר הרבה מאוד טרטורים ותלונות מצידי הגעתי לאדם מאוד נחמד בשם זכריה אשר שם קץ לסוף הסיפור ועוד התנצל בשם רשות השידור.
כרגע במהלך חודש יוני התקשרתי לרשות השידור באופן עצמי , בעקבות היותי אזרח שומר חוק ( גם עובד מדינה בצה"ל ) ,
ואמרתי להם שרכשתי דירה והכנסתי טלוויזיה עם מקלט,גם שלחתי אישור מחברת YES לכך.
נאמר לי במילים הללו , "אדוני כל הכבוד לך , אמן וכולם היו אזרחים כמוך " התשלום לתקופה ב' יישלח לך בדואר, גם עדכנתי את הכתובת למשלוח האגרה,
היום התאריך ה-24.10.12 קיבלתי את המכתב , לתשלום עד ה-25.10.12 ,
איני מקבל זאת ראשית מכיוון שבהתראה כל כך קצרה זה אינו פייר כלפיי האזרח,
שנית קיים לי קנס פיגורים שאיני יודע מאיפה הוא צץ , הריי אני התקשרתי , אני ביקשתי שישלחו לי את האגרה אז למה אני צריך לשלם עוד קנס על סך 55.35 ש"ח ,
שילמתי את החוב בכרטיס האשראי מצ"ב צילום האישור בעקבות שוב היותי אינו אדם אשר עובר על החוק,
אך איני מקבל זאת ואני אישית לא חושב שיש לי על מה לשלם פיגור ועוד לקבל סוג של "איום " במלל הנ"ל אם החשבון לא ישולם באופן מיידי יועבר לאכיפה באמצעות עורכי דין , אני אישית נפגעתי מכך , הריי אני האזרח אשר התקשר וביקש את החשבון לקבל, אז למה עוד לאיים ועוד לשלוח + כסף לשלם,
בתור מנהל הבטחת איכות בגוף ציבורי ידוע, אני מבין שהאיכות שלכם מאוד לוקה בחסר,
ואני אישית רוצה להתלונן על כך ,
ראשית אני מבקש לקבל זיכוי על הפיגור אשר שילמתי .
שנית לקבל התנצלות בכתב\טלפונית .

מקווה מאוד שהמלל הנ"ל יעבור קדימה ויטופל באופן מיידי ,
אני אישית מאוד פגוע מהעניין דווקא בגלל היותי אזרח טוב ושומר חוק ,


צביקה
בזבוז כסף סוג הנזק :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה