פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני ואין אפשרות לברר מה נדרש לשלם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי טלוויזה חדשה לבית שאליו עברתי גם בסביבות הזמן הזה.
לפני מספר ימים קיבלתי הודעה בדואר על חובת תשלום ללא הסבר מפורש (אם קנית מכשיר בשנה כזו או אחרת התשלום משתנה).
נכתב בהודעה כי אם רכשתי את מקלט הטלוויזיה בשנת 2012 אני נדרש לשלם 559 ש"ח, מדוע אם רכשתי את המקלט חודש לפני סוף השנה אני צריך לשלם על כולה??? האם זה הגיוני??
כמובן שכבר מספר שאני מנסה להתקשר בשעות ובימים שמפורסמים וברור ואין שום מענה, אינני מבין איך אזרח שרוצה למלא אחר החוק ולשלם כמו שצריך אין מאפשרים לו זאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה של נציג/מנהל מרשות השידור להסבר פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה