|
|
|
|
|
|
אין מענה טלפוני ואין אפשרות לברר מה נדרש לשלם |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי טלוויזה חדשה לבית שאליו עברתי גם בסביבות הזמן הזה.
לפני מספר ימים קיבלתי הודעה בדואר על חובת תשלום ללא הסבר מפורש (אם קנית מכשיר בשנה כזו או אחרת התשלום משתנה).
נכתב בהודעה כי אם רכשתי את מקלט הטלוויזיה בשנת 2012 אני נדרש לשלם 559 ש"ח, מדוע אם רכשתי את המקלט חודש לפני סוף השנה אני צריך לשלם על כולה??? האם זה הגיוני??
כמובן שכבר מספר שאני מנסה להתקשר בשעות ובימים שמפורסמים וברור ואין שום מענה, אינני מבין איך אזרח שרוצה למלא אחר החוק ולשלם כמו שצריך אין מאפשרים לו זאת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
חזרה של נציג/מנהל מרשות השידור להסבר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|