פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליחה לדבר עם נציג נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חיוב ע"ס 861 ש"ח למרות שעד לפני מספר חודשים גרתי אצל ההורים שמשלמים בעצמם אגרה. טילפנתי מספר פעמים *6662 כדי לדבר עם נציג אך אין מענה בשלוחה (שזמינה רק 3 פעמים בשבוע עד 14:00)
גם כששלחתי מייל הופנתי למענה הטלפוני ולא הסכימו לנסות לעזור לי. החוב עלול לגדול אך ללא קבלת הסבר לחיוב אני לא מתכוונת לשלם. אני מוכנה לשלם את מה שצריך ואף לעדכן הוראת קבע אך אני חייבת הסברים לפני כן.
ו סוג הנזק :
שיצרו עימי קשר. פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה