|
|
|
|
|
|
לא מצליחה לדבר עם נציג |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חיוב ע"ס 861 ש"ח למרות שעד לפני מספר חודשים גרתי אצל ההורים שמשלמים בעצמם אגרה. טילפנתי מספר פעמים *6662 כדי לדבר עם נציג אך אין מענה בשלוחה (שזמינה רק 3 פעמים בשבוע עד 14:00)
גם כששלחתי מייל הופנתי למענה הטלפוני ולא הסכימו לנסות לעזור לי. החוב עלול לגדול אך ללא קבלת הסבר לחיוב אני לא מתכוונת לשלם. אני מוכנה לשלם את מה שצריך ואף לעדכן הוראת קבע אך אני חייבת הסברים לפני כן.
|
ו |
סוג הנזק : |
שיצרו עימי קשר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|