פרטי התלונה

תלונות אגף הגבייה רשות השידור

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידורשעות פתיחה אגף הגבייה רשות השידור גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית אגרה לא חוקית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הגיע מבקר מטעם רשות השידור לדירתי. יש לי בדירה מוניטור המחובר למחשב (ללא אנטנה, לווין, כבלים, עידן פלוס). מכיוון שבמרץ 2011 בוטלו השידורים האנאלוגיים, לא ניתן להגדיר מוניטור כ"מקלט" שכן טכנית אין הוא יכול לקלוט שידורים ללא חיבור לאמצעי נוסף. נאמר למבקר שהמסך אצלי כשנה וחצי ושאין הוא מחובר לדבר פרט למחשב. הוא צילם את המסך, החתים את בן זוגי על טופס והלך. לפני שבועיים קיבלתי דרישה לתשלום רטרואקטיבי 3 שנים אחורה מכיוון שברישום משרד הפנים של בן זוגי הוא יצא מבית הוריו ב 2009, ואין זה משנה להם כלל אם המוניטור מאמצע 2011, אם הוא בכלל לא מוגדר כמקלט מבחינה חוקית, אם כתובתי הייתה רשומה עד אוקטובר 2011 בבית הוריי שמשלמים אגרה- כלום. ניסיונות ליצור קשר הן עם משרד עורכי הדין, הם עם מחלקת הגבייה ברשות והן עם נציב קבילות הציבור באינספור מכתבים, מיילים ופקסים לא זיכו אותי אפילו בהתייחסות.
מספר לקוח 902703681
אני רוצה לקבל התייחסות למקרה שלי וביטול הדרישה הבלתי חוקית הזו לחיוב.
ביטול דרישת התשלום או לפחות הפחתתו בצורה ניכרת. פתרון נדרש :

אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה