|
|
|
|
|
|
מכשיר טלוויזה שאינו מחובר לממיר או כבלים מחוייב באגרה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המסגר 3 |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בהתאם להמלצות ארגוני צרכנים הודעתי לרשות השידור שמכשיר הטלוויזיה שלי אינו מחובר לממיר או לכבלים ולכן אינו חייב באגרה, ע"פ פסק דין בית משפט השלום וביקשתי מהם לשלוח פקח לוודא זאת (מכתב מצורף).
הם מודעים לפסק הדין אבל מתעלמים ממנו ומחייבים אותי בתשלום אחזקת מכשיר (מכתב מצורף).
הגיע הזמן לעשות סוף להליך גבייה לא חוקי זה.
אודה לכם אם תנחו אותי איך להתמודד מולם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פטור מתשלום האגרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגף הגבייה רשות השידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|