פרטי התלונה

תלונות ונגה חנות רהיטים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרנות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אזור תעשיה החדש נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו לפני זמן מה אצלהם חדר שינה ו כמובן מזרון הזמנו מזרון זוגי דגם פוקט עם שני כריות גדולות בצדדים במילה אחרת הולופל מידהרוחב 140 אורך 200 כעבור זמן מגיע המזרון ביחד עם החדר שינה מסתבר שהמזרון לגמרי לא כזה כמו שהזמנו ולא פוקט כמו שהזמנו התקשרנו אליו שאלנו אמרו לנו שלא היה אצלהם במלאי שזה מזרון יותר טוב וזה מא שנעמר כעבור איזה שלושה חודשים המזרון התחיל להתפרק להשמיע רעשים מוזרים אפשר היה איתו לישון בכושי עכשיו התקשרנו לחנות אמרו נחליפ לכם לפוקט כמו שהזמנתם עכשיו באו הסבלים עם מזרון חדש לקחו את הישן זרקו את החדש וברחו עכשיו מסתבר שזה לא המזרון גם כמו שהזמנו והוא מידה 140 על 190 בכצור אנחנו כבר לא יודעים למי לפנות החנות לא עןנה לטלפונים תעזרו לנו בבקשה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ונגה חנות רהיטים שירות לקוחות

, תגובה:
מקסים - בעלים שם ותפקיד:
תיאור מאוד דרמטי - אך לפי החוק אחריות למוצר ניתנת על ידי הספק\יצרן. לפי כך חנות פעלה לפי התנאים ולוח זמנים של יצרן המזרונים. לאחר שהתברר כ יש פגם במזרן שברשות הלקוח עבר דיווח לחברת המזרונים. לפי תעודת אחריות על המזרן - זמן החלפת מזרן 30 ימי עסקים. לקוח קיבל מזרן חדש לאחר שלוש שבועות, אך לא במידה הנכונה. ספק קיבל דיווח על כך ולפני כ 10 ימים המזרן הוחלף למזרן במידות הנכונות. תגובה:
החלפה של המזרן בוצע!

אנו מבקשים מהנהלת האתר - בעתיד לעביר את התלונות (במידה ותהיו) יתר מהר מ19 ימים מתאריך קבלת תלונה.

תודה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה