|
|
|
|
|
|
חיוב כפול |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב26.02 רכשתי מיטת נוער באמצעות שיחה בטלפון. מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי. לאחר כשבוע התקשרו מהחנות ואמרו שהכרטיס לא עבר. ביצעתי מיידית העברה לחשבון הבנק של קודקוד. לאחר חודשיים ראיתי בפירוט של הכרטיס אשראי שחייבו אותי בכרטיס אשראי (2 מתוך 3 תשלומים בעבור המיטה). התקשרתי ודרשתי לזכות אותי כי שילמתי כפול.
המיטה הגיעה לפני כשבוע(למרות שנאמר לי שהמיטה תגיע תוך 35 ימי עבודה) וזאת לאחר שיחות טלפון רבות.
טרם קיבלתי זיכוי למרות שמאיר מנהל החנות הבטיח שהוא עושה העברה בנקאית. כל נסיונתיי לדבר עימו בטלפון לא צולחים. הוא לא עונה ולפקידות בחנות אין פתרונות להציע לי.
אני מאוכזבת מהשרות ולא יודעת מה עליי לעשות על מנת לקבל את הזיכוי שמגיע לי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ונגה חנות רהיטים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|