פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביה לבטוח שהופסק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה בשם הורי ,בראון אלפרד וויוריקה , אנשים מבוגרים (מעל 80 ) אשר ביטחו מכשירי חשמל שלהם בחברה "שירות פלוס".
הבטוח על שם אלפרד *** ת.ז. 133***25. אחרי כחודשיים הם הבינו שביטוח זה לא נדרש להם יותר ולכן ביקשו ממני לבטלו.
בתאריך 2/3/2014 שלחתי בפקס את בקשת סיום הביטוח.לפני שליחת הפקס שוחחתי טלפונית עם נציגת שירות.( רבקה )קיבלתי אישור טלפוני לכך שהביטוח יבוטל .
היות והחיובים עבור הביטוח הנ"ל המשיכו- יצרתי שוב קשר טלפוני עם החברה.(בתאריך 14/4 ) נמסר ע"י עובדת בשם פנינה כי אכן הביטוח בוטל ואושר החזר כספי.יחד עם זאת התשלומים בכרטיס האשראי ימשיכו לרדת כי אין להם אפשרות לבטל התחייבות זו אבל במקביל יועבר זיכוי בהתאם לתקופה היחסית שהביטוח היה בתוקף.
עד היום לא התקבל כל החזר כספי. בכרטיס האשראי יש המשך חיוב התשלומים החודשיים.
ניסיתי לברר טלפונית מה קורה עם ההחזר שהחברה הסכימה שמגיע ללקוחות ( הורי ) אבל בכל ניסיון לשיחה ההמתנה נמשכה מעל ל-5 דקות ואחרי ההמתנה פשוט השיחה נותקה.
מבקשת עזרתכם במציאת פתרון לסוגיה זו .
כספי סוג הנזק :
בצוע ההחזר הכספי המובטח פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון, שרות לקוחות שם ותפקיד:
בבדיקה שנערכה בחברה, נמצא כי הלקוח זוכה זה מכבר בסכום העסקה. תגובה:
בוצע ביטול עסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה