פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לתקן מדיח כלים במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות מדיח הכלים שלנו התקלקל. היות שהמדיח ברשותנו כ-2.5 שנים, הזמנו טכנאי (פרטי) אשר בדק את המדיח, וקבע שהמנוע נשרף. לאור העלות הגבוהה, והעובדה שלא היינו מרוצים מהמדיח עוד קודם לכן, החלטנו לא לתקנו. לאחר שכבר התחלנו לבדוק מחירים לרכישת מדיח חדש, עלה בדעתנו שכאשר שקיבלנו על המדיח אחריות ל-7 שנים. לא מצאנו תעודת אחריות, אבל מצאנו את החשבונית, והתקשרנו ל"שירות פלוס", שהאחריות על המדיח היתה מטעמו. הסתבר שאמנם יש אחריות ל-7 שנים, אבל הטכנאי שהגיע טען כי האחריות אינה בתוקף כיוון שטכנאי שלא מטעם החברה טיפול במדיח.
אנו חוזרים וטוענים שוב ושוב, שהמנוע נשרף (הרי זו הסיבה שהזמנו טכנאי), שהטכנאי שהגיע רק בדק את המדיח.
דרישתנו לתיקון המדיח במסגרת האחריות מבוססת על הטענות שלהלן:
1.במועד רכישת המדיח לא קיבלנו את תעודת-האחריות, כפי שנדרש (ולא היינו מודעים לכך).
2.2 הטכנאים שבדקו את המדיח קבעו, שהמנוע שלו אינו תקין.
3.בתעודת האחריות (כפי שמופיעה באתר האינטרנט שלכם) מצויין כי האחריות אינה תקפה אם "המכשיר תוקן או הוכנסו בו שינויים ע"י אדם שלא הוסמך לכך ע"י החברה".
מכשיר לא תוקן, ולא הוכנסו בו שינויים כלשהם, אלא נבדק בלבד ועל כן האחריות עליו עדיין בתוקף.
4.ברור מעל לכל ספק, שהמנוע הפסיק לפעול לפני שהוזמן הטכנאי, ואין כל דרך לקשר בין הבדיקה לבין הפסקת הפעולה של המנוע.
5.אנו פונים אליכם, כיבואנים, בידיעה שהאחריות על המוצר חלה עליכם, ולא יתכן שאדרש לשלם דמי תיקון בגובה 40% מעלות המוצר (מנוע+שירות). המנוע אינו חלק זניח במערכת, והוא אמור לעבוד כהלכה לפחות במשך תקופת האחריות, שהיא – במקרה זה – 7 שנים!
6.אחת הסיבות בגללן החלטנו לרכוש דווקא את המדיח הזה, היתה תקופת האחריות הארוכה.
7.הזמנת הטכנאי הפרטי אינה יכולה לשמש לכם ו/או ל"שירות פלוס" כפתח מילוט שיאפשר הסרת אחריותכם על תקינות המדיח במשך תקופת האחריות.
כספי סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
שמעון תורגמן, מנהל שרו שם ותפקיד:
רצ"ב העתק ממכתבינו ללקוחה מיום 26.10.09:

לכבוד
שמש ורדה ועופר
רחוב מלכי יהודה 8/6
הרצליה

הנדון: מכתבכם מיום 10.10.09


א.ג.נ,

המדיח שברשותכם נרכש בתאריך 17.02.07 או בסמוך לכך.

למדיח זה ניתנת אחריות מלאה למשך 12 חודשים מיום הרכישה/ההתקנה (המאוחר מבין השניים) על פי תעודת אחריות המצורפת באופן תדיר לכל מוצר מבלי יוצא מהכלל בתוך המוצר, ובמקרה הנ"ל מיום 19.02.07 ועד 18.02.08 (יום ההתקנה בפועל).

הציטוט המובא על ידכם בסעיף 3 במכתבכם הינו רלוונטי אך ורק לתקופת האחריות של השנה הראשונה שהסתיימה לה זה מכבר.

למוצר זה ניתנת אחריות נוספת מוגבלת ל-7 שנים נוספות. כפי שמופיע בתעודת האחריות, פרטי התקנון לאחריות הנוספת המוגבלת נמצאים במשרדי החברה (קרי אצל היבואן, כפי שמופיע על גבי תעודת האחריות שניתנה לשנה), אך במקביל תקנון זה צורף לכל מכשיר שיצא ממחסני החברה בתקופת המבצע.

מתוך התקנון המדובר (המצורף למכתבי זה) עולה בסעיף 5 כי "מבצע האחריות ל-8 ...לא תחול במידה והנזק ייגרם בשל התקנה ו/או ניסיון לתיקון ע"י אדם שלא הוסמך ע"י נותן השירות". עולה מכך שהאחריות כפי שניתנה ע"י היבואן נשללה לחלוטין מכם (ומצער כי הדבר נעשה דווקא על ידכם). כאן המקום להדגיש כי מסעיף 6 במכתכם עולה ידיעה ברורה וללא כל צל של ספק בדבר כך שהייתם מודעים לתקופת האחריות הארוכה (כאמור כאחריות נוספת מוגבלת). זאת ועוד, מבדיקת תוכן הדו"ח עולה כי בעבר ביצעתם אחריות מורחבת לאי תשלום עבור ביקורי טכנאים, אחריות שדאגתם לבטל בהמשך ומכאן שוב עולה ידיעה/ביצוע פעולה המוכיחה את ידיעתכם בכך שיש אחריות מורחבת כל שהיא למוצר זה (על אף שאי ידיעה אינה פוטרת).

לסיכום, על אף האמור והנכתב לעיל במידה ותהיו מעוניינים בתיקון המוצר תינתן לכם הנחה של 25% על התיקון בכללותו. אנא פנו למאירה בטלפון 03-9631500 לצורך ביצוע התיקון בתנאים שהוצעו להלן..




בכבוד רב,


שמעון תורג'מן-מנהל טכני
שירות פלוס בע"מ
תגובה:
עמדתינו בנושא הינה בכפוף לתנאי האחריות הנוספת המוגבלת שנמסרה ללקוח, ועפ"י דרישות היבואן (שהינו מנפיק התעודה).

אנו מקווים שהלקוחה תבין את הנושא ונשמח לעזור לה בהתאם לתנאי האחריות המורחבת.

בברכה,

שמעון תורגמן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה