פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות להחלפת פילטרים של אקווה טל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הכשרת הישוב 23 , ראשל''צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בינואר 2009 עשיתי אחראיות למכשיר מים של אקווה טל בחברת שירות פלוס לשנה.
הובטח לי בבירור שהאחראיות כוללת החלפת פילטרים חד פעמית וביקורי טכנאי ללא תשלום. האחראיות השנתית עלתה 480 שקל.
ביקשתי שיחליפו לי פילטרים בשבוע שעבר, והנציגה שושנה קבעה לי טכנאי ליום רביעי 14.10, אלא ש ביום שלישי 13.10 ביטלה את הטכנאי מכיוון שלטענתה "לא מגיע לי החלפת פילטרים" והבטיחה שהמנהלת אביבה תחזור אליי באותו יום.
מאז דיברתי 3 פעמים עמ נציגים שונים (סיווןת בת שבע ...) שהבטיחו לי שהמנהל יחזור אליי. כמו כן הנציגים מנתקים את השיחה בזמן השיחה. אני מחכה עד עכשיו
לשיחה עם המנהל כדי שיסביר לי למה לא מקיימים את ההבטחות שהוסברו בבירור בזמן החתימה על התחייבות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת פילטרים פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
אביב, מנהלת מוקד שם ותפקיד:
האחריות שבוצעה הינה למכשיר אוסמוזה הפוכה של חברת אקווה טל. במסגרת האחריות שהוצעה ללקוח, מדובר היה על קבלת שרות בחינם + תיקון המוצר בחינם, ולגבי החלפ סננים אחת לשנה, דובר על מחיר מיוחד של 240 ש"ח במקום מחיר של כ-490 ש"ח.

הנושא הובהר פעם נוספת טלפונית ללקוח ע"י נציגת השרות שלנו, שלא יתכן שנעשה אחריות למכשיר ונבטיח עלות סננים בחינם בשעה שעלות הסננים הינה המחיר של האחריות!

אנו משערים שהלקוח לא הבין את העסקה כפי שבוצעה עימו, שכן במידה והיה מקבל סננים בחינם הם היו נשלחים אליו מיד לאחר ביצוע העסקה.
תגובה:
אנו מקווה שהבהרנו את עמדתינו בנושא ללקוח ומקווים שנוכל לשרתו נאמנה עוד שנים רבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה