פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה לא מספק ולא הולם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני מס 'חודשים העברתי דרך אתר זה תלונה חריפה על טיפול מביש של נציגי שירות וטכנאי שבא לתקן את מכונת הכביסה שלנו.
הביקורת החלה בנציגי שירות שענו בצורה לא מכובדת , המשיכה בטכנאי שהיה חסר סבלנות ונתן תחושה לא אמינה כלל, (הגיע זועף, ניסה לכפות עליי לקנות דרכו מוצר שלא רציתי [התקין מיוזמתו וטען שאני חייבת לקחת אות] ולבסוף- ביקש 30 ש"ח נוספים על דמי הביקור.
התקשרתי מס' פעמים לחברה וביקשתי לדבר ישירות עם המנהל. המנהל לא חזר אליי מעולם.
לפני כמה שבועות נציגהחזרה אליי ואמרה שתעביר את תלונתי. קיבלתי הביתה מכתב ובו מס' מילות הקדמה שאלינן נותנות הרגשה של התייחסות הולמת תוך התעלמות מרוב טענותיי.
לגבי המחיר, נכתב בסוף, הטכנאי שגה כשגבה ממך 30 ש"ח נוספים, לפיכך תזוכי ב-30 ש"ח.
30 ש"ח מעולם לא היו העיניין! כסף זה הגיע לי מן הדין ואין בכך כל פיצוי ושום התייחסות עיניינית לתלונה!
עד עכשיו אני מקבלת רושם של חברה שלא לוקחת אחירות על טעויות שנגרמות על ידה ועובדיה.
אשמח מאוד לגלות אחרת.
בברכה, חרות.
עלבון, כספי סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
עדי, מזכירת מנכ"ל שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוחה היום. הבעתי את התנצלותי הכנה מהמקרה. ישלח לה מכתב התנצלות ישירות מהמנכ"ל. תגובה:
מקווה שבכך הלקוחה תבוא על סיפוקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה