פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
הכשרת הישוב 23 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
מכונת הכביסה שלי מקולקלת ובמשך שבוע אני מנסה להשיג את שירות פלוס בכדי להזמין טכנאי והם אפילו לא עונים לטלפון.יש לי ביטוח מלא אצלם עד לשנת 2012

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
אביב שם ותפקיד:
כבר אתמול שוחחנו עם הלקוחה ותואם לה שרות על פי בקשתה. לצערינו, לא מצאנו את הסיבה מדוע לא יכלה למצוא אותנו בטלפון שכן בימים אלו אין לחץ כלשהו על הקווים ואנו נענים במהירות לכל טלפון וקריאה. תגובה:
מקווים שהלקוחה תהייה שבעת רצון מהשרות בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה