פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/11/09 היה אצלי טכנאי לתיקון מכונת הכביסה. יום לאחר ש"תיקן", התקלה חזרה. פניתי לחברה וציינתי שהתקלה חזרה/לא תוקנה כלל ומאז, במשך שבועיים לא מגיע אליי טכנאי לתיקון התקלה !!! תאום טכנאי הינו לטווח של 4 שעות !! אין אפשרות להתגמש כלל - גם לאחר שבועיים שהבטיחו לי שהטכנאי יגיע בין השעות 12-16, טכנאי טרם הגיע (השעה 16:30) ואף לא טילפן. במשרד אין אפשרות להשיג אותם. מהשעה 15:45 יש מענה אוט' שהמשרדים סגורים !! למרות שמציינים ששעות העבודה עד 16:30 !!!
לא ניתן להגיע כלל לשיחה עם המנהל, שרות מה שנקרא "על הפנים" !!!
מאחר ואני בשרות אז אין לי ברירה אלא להזמין טכנאי רק אצלם. וזו לא הפעם הראשונה שמגיע טכנאי, והתקלה לא נפתרת. אלא רק לאחר 3 ביקורי טכנאי בכיר וכו'
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ייעול שרות לקוחות טלפוני וטיפול נכון בתקלות !!! פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
אביב, מנהלת מוקד שם ותפקיד:
לאחר קבלת המכתב, נבדק בצורה קפדנית כל ההתנהלות מול הלקוחה. אנו מתנצלים אם נגרמה לה עוגמת נפש כלשהי, אך במוצר שלה היו תקלות של קצר מידי פעם במכשיר, וכן שמידי פעם המכונה לא סוחטת. בבדיקות שערכו הטכנאים לא נמצאו התקלות עליהן התלוננה, אך בכדי לשלול אפשרות של תקלה חוזרת הוחלפו גוף החימום והטיימר במכשיר. תגובה:
אנו מקווים כי עתה המכונה עובדת לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה