פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחפיר ולא מקצועי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הוריי רכשו מכונת כביסה {באוקנכט} בשנת 2005 והרחיבו אחריות עד 2013 לצערנו כבר אחרי שנה התחילו בעיות פעם רצועה ופעם סחיטה אבל נעזוב את זה השנה האחרונה פשוט קטסטרופלית מחודש אפריל המכונה מקצרת ומקפיצה את החשמל לאחר סידרת ביקורים של טכנאים הוחלט לקחת את המכונה החליפו מיסבים לתוף וכמובן אתה מצפה שהנה נפתרה הבעייה הלא חויבנו ב340 ש"ח נוספים אולי עכשיו יהיה שקט וכבר אחרי 2 כביסות שוב חוזרת הבעייה ושוב טלפונים ושוב טכנאים מגיעים מפרקים בודקים שמים בנד בעיני חוסר מקצועיות ושוב התקלה חוזרת רק בחודש האחרון לפחות 3 טכנאים +טכנאי בכיר שלא עשה כלום ואחרי שהלך בשעה שוב חזרה התקלה ביום שלישי הגיע עוד כוכב חסר סבלנות וביקש תן לי צאנס ואתם מנחשים נכון שוב התקלה חזרה אך הפעם גם שרפה לנו את הדיוידי בדרך כל מכונה הפחת קופץ ומכבה את החשמל לפחות פעמיים הסברתי לטכנאי שהמכונה בסחיטה רועדת כמו מכונת ירייה אז באמת הגיעו מים עד נפש כמה ניתן לסבול עכשיו אני ממתין לטלפון מקשרי לקוחות נמאס לנו רוצים החזר כספי על שנות הביטוח הנוספות שנשאר לנו וכנראה שאת המכונה הזו נעיף למזבלה הראשונה שנמצא אני מצטער זה לא שרות של חברה שכותבת באמנת השרות שלה:מינימום שיחות במינימום ביקורים זמינות גבוהה של מערך השרות מבקש את עזרתכם בנושא אציין שהמכונה עלתה 2770 ש"ח וכבר הוצאנו עלייה יותר מ1000 ש"ח לטכנאים אע"פ שהיא באחריות.
כספי ו סוג הנזק :
רוצים מכונה תקינה ואם לא מסוגלים לבטל את המשך הביטוח ולקבל זיכוי יחסי פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
שמעון תורגמן, מנהל שרו שם ותפקיד:
ביום שני השבוע ביקר סגן מנהל טכני של החברה בבית הלקוח וביצע סדרת בדיקות מקיפות למכשיר המדובר. כמו כן, בוצע סידור בחיווט החוטים שמובילים לגו"ח + סידור של כבל הרעשים של המכונה. לא נמצאו תקלות נוספות והמכשיר עבד כשורה ולשביעות רצונו של הלקוח.

תגובה:
מאחלים ללקוח המשך שימוש נעים במוצר עוד שנים רבות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה