פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ואי אמירת האמת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בזמנו רכשתי מכונת כביסה של באוקנכט במסגרת המבצע 7X7, דהיינו שירות לשבע שנים, כמו כן רכשתי הרחבת אחריות בעלות של כ- 980 ש"ח.
לפני מספר ימים המכונה החלה לקצר את כל הבית, הזמנו טכנאי. הטכנאי הגיע, בדק את המכונה ןטען שיש לקחת אותה למעבדה וכן עלי לשלם סך של 258 ש"ח השתתפות עצמית.
החזרת המכונה תואמה ליום חמישי ה 3.12 בין השעות 12:00-16:00 .
באותו יום (חמישי) בשעה 12:00 לערך, התקשרו משירות פלוס והודיעו לי, שרירותית, כי המכונה לא תגיע אלא ביום המחרת, יום שישי ה 4.12 בשעות 09:00-12:00. לא עניין איש כי כבר הפסדנו יום עבודה.
ביום שישי, שעה 11:00 לערך, הגיע הטכנאי, עבד כחצי שעה אצלי בבית, גבה את התשלום ורכב אל האופק, והמכונה, כמובן, לא רק שהמשיכה לקצר, גם החלה להשמיע רעשים של טרקטור.
התקשרתי מיד לשירות ובקשתי שיבקשו המהטכנאי לחזור, הרי חלפו רק כ 15 דקות מהרגע שהוא יצא, מסתבר שהבחור הולך להגיש מועמדות לפורמולה 1 מפני שהוא כל כך התרחק מה"אזור" שהוא כבר לא יוכל להגיע. ואפשר לתאם לי שירות רק ליום שלישי, להזכירכם, אנחנו שבוע בלי מכונת כביסה.
כמובן שהתעקשתי והבטיחו לי לחזור אלי ביום א' ה 6.12 בשעות הבוקר "ונראה מה נוכל לעשות" כמובן שלא היה שמץ של אמת בדבריה, מפני שביום א' איש לא התקשר אלי וכשאני יצרתי קשר, נאמר לי שאין להם מחשבים ויחזרו אלי כשמחשבים יחזרו, שוב שקר, איש לא חזר אלי, היום, צילצלתי ולאחר המתנה ארוכה מעל לסביר ענתה לי מוקדנית ולא הבינה למה אמורים היו לחזור אלי כי מתואם לי שירות ליום שלישי. שוב, אנחנו בלי מכונה למעלה משבוע ימים. ביקשתי לדבר עם מנהל השירות הטכני, אמרו לי תמתין, ולאחר המתנה ניתקו לי את הטלפון, צילצלתי שוב, ביקשתי לדבר עם מנהלת המוקד, העבירו אותי להמתנה וניתקו אותי, שוב, לא אמרתי נואש, צילצלתי שוב, אמרו לי, מה פתאום, אנחנו לא מעבירים שיחות למנהלים, הם עסוקים, הם בשטח... נחזור אליך, כן, בטח, כמו שחזרתם אלי ביום ראשון.
נכון לכרגע, אני בלי מכונה, עם פחות 258 ש"ח. ואולי יבואו ביום שלישי לסדר את המכונה.
שוב לשבת בבית, שוב להמתין לירום הודו מר טכנאי, שוב להפסיד יום עבודה.
אני דורש פיצוי על הזמן האבוד שלי. ולמען הסר ספק, ושלא אהיה חשוד בניסיון "לגזור קופון" אני מתחייב להעביר את הפיצוי לכל עמותה שאתם תבחרו !

תוספת מיום 8.12 - אז כנראה שהלחץ והאיומים עזרו, אתמול (7.12) הגיע טכנאי, במפתיע יש לאמור, ותיקן את המכונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חבל שצריך לכעוס, לאיים בפנייה לעיתונות ולהפעיל לחצים בילתי סבירים ע"מ לקבל את השירות ששילמתי עליו במיטב כספי.

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה