פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שלא הגיע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
1.ביום 6/1/10 תואמה עבורי התקנה של מייבש כביסה ליום 7/1/10 בין השעות 10:00-14:00, כאשר ביקשתי מראש שיתקשרו אליי חצי שעה לפני ההגעה על מנת שאוכל להגיע בזמן (נענתי שאין בעיה ושהטכנאי יתקשר חצי שעה לפני ההגעה).
2.ביום 7/1/10 בשעה 12:31 (לפי השעון שלי בנייד) התקבלה בנייד שלי שיחה שלא נענתה ממספר 054-6681877 – לא הושארה הודעה.
3.בשעה 12:33 (לפי השעון שלי בנייד) הושארה הודעה מטעמכם (מספר לא מזוהה) בנייד לפיה טכנאי נמצא בדרכו לביתי.
4.כ- 5 דקות לאחר מכן, שמעתי את ההודעה ויצאתי מיד מהעבודה לכיוון הבית.
5.לאור רצף השיחות שלא נענו, הנחתי כי השיחה הראשונה בוצעה על ידי הטכנאי. על מנת שהטכנאי ידע שאני בדרכי הביתה, צלצלתי בחזרה לאותו מספר (מטלפון נייד ברכב), אך השיחה לא נענתה (הגעתי לצליל המתנה של שירות פלוס).
6.בשעה 13:05 לערך הגעתי הביתה.
7.לאחר המתנה של כ- 30 דקות בבית, צלצלתי שוב למספר הנייד ללא מענה.
8.לאחר מכן התקשרתי למוקד השירות. נעניתי על ידי המוקדנית כי הטכנאי היה אצלי ומכיוון שלא הייתי בבית הוא הלך וכי יש לתאם מועד חדש.
9.אני ביקשתי לדבר עם מנהלת המוקד, אך נמסר לי שהיא תחזור אליי. עד לרגע זה, לא קיבלתי ממנה שיחה בחזרה!!
10.אין ביכולתי להוכיח את השעה שבה הטכנאי אכן הגיע לביתי (אם בכלל הגיע). מן הראוי היה שהטכנאי יתקשר לוודא איפה אני, בעיקר לאור העובדה שהושארה הודעה בנייד שלי שהטכנאי בדרך אליי.
11.מיותר לציין כי נגרמה לי טרחה מיותרת ובזבוז של שעות העבודה בעקבות כך.
12.על פי חוק הטכנאים, הרי שבמקרה שהטכנאי לא הגיע, מגיע לי פיצוי כספי.
13.אודה להתייחסותכם.
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה