פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הכשרת הישוב 23 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מבוטח של חברת ביטוח מגדל בביטוח דירה "עד הגג" כולל מוצרי חשמל.לפני כשבועיים פתחתי תקלה בחברת פמי פרמיום בגין מייבש קונדנסור מתוצרת ווירפול אשר אינו תקין.פמי פרימיום הפעילה את שרות פלוס לתיקון התקלה.בפעם הראשונה שהגיע טכנאי הוא לקח את מס' הסידורי של גוף החימום כדי להזמין חלק על אף שציינתי בפני שרות פלוס את מס' הדגם.בביקור הבא לאחר 3 ימים החליפו לי גוף החימום ולאחר שעזבו הפעלתי את המייבש ולאחר 3 שעות הכבסים יצאו לחים מאד.עברו עוד כארבעה ימים והגיע טכנאי נוסף שאיבחן תקלה בכרטיס החשמלי.הטכנאי הרכיב כרטיס חדש ולא הצליח לכיילו ועל כן החזיר את הישן ואמר שכייל אותו ושאנסה שוב ובכל מקרה יתאמו איתי לגבי המשך התיקון . בקשתי להבאת כרטיס חדש עוד היום לאחר שזו הפעם השלישית שאני נאלץ לבזבז זמן לא עזרה והוא ענה שיתואם טיפול. אז זהו , עתה המייבש כלל לא מחמם ואני נאלץ כל עת להורידו ולהעלותו לאחר ניתוח בקע מפסעתי דבר שגורם לי גם לנזק פיסי.תקוותי היא שתוכלו לסייע שכן ניתן היה להביא לי מייבש חלופי ולקחת את שלי אליהם לתיקון במעבדה עד אשר ימצאו ויתקנו את התקלה.שבועיים ללא מייבש בבית שבו מכבסים מכונה עד שתיים ביום זו פשוט התעללות וזלזול באזרח הקטן .אני בטוח שאף אחד משרות פלוס לא היה מעוניין בשרות כזה אצלו בבית.
עגמת נפש+כספי סוג הנזק :
החלפה בחדש / שיגיעו עם כל החלפים ויתקנו סופסוף/חלופי עד תיקון +פיצוי כדי שילמדו לשרת פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה