פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במייבש כביסה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו בפברואר 2008 מייבש כביסה של באוקנכט ועימו ביטוח ל-8 שנים. לפני כחצי שנה הכביסה שיובשה במייבש החלה לצאת עם כתמים שחורים שלא ניתנים להסרה. הזמנו טכנאי של שירות פלוס שבבדיקה החליט שהדבר נובע מגומיה אחורית שנשחקה. החלפנו ושילמנו 100 ש"ח מכיוון שגומיות אינן נכללות בביטוח. אבל הבעיה המשיכה. הגיע טכנאי אחר שטען שהגומיה הקידמית נשחקה. החלפנו ושוב שילמנו 100 ש"ח. אך הבעיה לא נפתרה. הגיע שוב טכנאי שהפעם טען שהבעיה נובעת מעודף משקל - פתאום יש בעיה חדשה ?! זאת לאחר שפתח את המייבש ובדק. הבעיה המשיכה גם כאשר ייבשנו מעט כביסה בכדי לבדוק אם אכן הדבר נובע ממשקל יתר. אך הבעיה חזרה על עצמה ושוב כתמים שחורים. הגיע שוב טכנאי שפתח את המייבש וטען שמי שהחליף את הגומיה הקידמית לא שם אותה במקום ולכן הכתמים. הוא סידר ועכשיו 90% שהבעיה נפתרה. כמובן ששוב הופיעו כתמים. מה אפשר לעשות ? מתחשק לקחת את המייבש ולזרוק אותו הוא הורס בגדים חדשים והטיפול הלקוי וחוסר היכולת לפתור את הבעיה מתסכל. בנוסף לכך בכל אחת מהפעמים שהטכנאי הגיע נאלצנו להוציא את המייבש החוצה כי אחרת לא נקבל שירות וכן היחס היה לא הולם כשהתחושה שהתלוותה היא שאנחנו מנג'סים וזאת אשמתינו. ובנתיים בגדים חדשים נהרסים ומוכתמים בכתמים שחורים . . .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר לחדש. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה