פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת ציוד ללקוח בצורה לקויה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה חדשה וכמו שמקובל ביקשתי התקנה
טכנאי הגיע וללא אישור שם את המגן ברקים והמגנט נגד אבנית וטען שזה חובה בשביל האחריות (דבר שהוא שיקרי ) הנ"ל פעל בצורה של סיפור מפחיד למה כן צריך את זה
בתור מהנדס חשמל הוא מדבר שטיות ..... הנקודה היא שלא משנה מה הוא עשה בצורה של נוכלות והוציא מאישתי צי'ק בסך 400 שקליםחצי שעה לאחר מכן ביקשתי על ידי מוקד השירות שהוא ייחזור וייקח את המוצרים בחזרה הנ"ל אמר שהוא לא יודע הוא לוקח את הצי'ק לחברה והם יחליטו מה עושים ... פתחתי קריאה חדשה להחזרת המוצרים והובטח לי שתוך 3 ימי עבודה יגיע מישהו מאז לא שמעתי מהם והתקשרתי פעמיים והובטח לי שזה יטפול ההרגשה שלי שבלקחת כסף הם יודעים איך אבל להחזיר לא !!!
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף של הלקוח פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה