|
|
|
|
|
|
תיקון מדיח כלים< |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הכשרת הישוב 23 ראשל"צ |
כתובת: |
. |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 01.09.10 הגיע אליי טכנאי של חברת שירות פלוס לתקן מדיח כלים של חברת ווירפול לדבריו היה צורך בהחלפת חלק ויש להזמינו שוחח עם נציגת השירות ונקע מועד ליום ג' 07.09.10 בין השעות 10.00- 14.00 בעלי נאלץ לחכות מעל שעתיים עד שהוא הגיע. הוא החל בהחלפת החלק ואז התברר שהביא בטעות חלק לא נכון אמר לבעלי שיגעו ביום א' ועזב את המקום מבלי לתקן .יש לציין שזה היה יום ליפני ערב החג ואני הייתי אמורה לארח בערב החג מעל 20 איש וכמובן ללא מדיח כלים . טלפנתי למוקד השירות והסברתי את החשיבות הגעתו של הטכנאי למחרת ובנוסף אני לא אמורה לספוג את חוסר המקצועיות של הטכנאי שלהם אבל זה לא עניין אותם והם טענו שאין אפשרות לשלוח טכנאי למחרת . אלה רק ביום א' 12.09.10 . הסברתי שאיני יכולה באותו יום מכיוון שאני עובדת ובעלי נאלץ לבזבז פעמיים המתנה של שעתיים ולשווא ביקשתי לשוחח עם מנהל נאמר לי שאין כרגע מנהל וברגע שהתעקשתי אף ניתקו לי את הטלפון פעמיים. היום 12.09.10 בשעה 9.30 בבוקר אני מקבלת טלפון והטכנאי על הקו אומר לי שהוא בדרך אליי ,הסברתי לו שאני שוחחתי עם הנציגות (סופי, רחלי) והסברתי שאני לא יכולה ושלא יקבעו לי מועד מתי שנוח להם בלי לתאם את זה איתי מראש כמובן ולמרות זאת הם שלחו את הטכנאי. אמר שיצרו איתי קשר עוד היום לתאם מועד חדש. נכון לעכשיו טרם טלפנו אליי ואני כבר שבועיים ללא מדיח כלים ממתינה לתקון התקלה. יש לציין שהם אמורים לתקן את התקלה תוך שלושה ימי עבודה מרגע קבלת הקריאה. נו... כמה זמן אני עוד אחכה?
|
עלבון ובזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|