פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מינוס מינוס התבלבלו בשם של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
צריכה להגיע משלחת אווירית של חלקים מסתבר, מחכים כבר שלושה שבועות לתיקון המדיח, כשהגיע טכנאי נאמר שהלך במדיח כרטיס ראשי ומנוע הוא הגיע רק עם מנוע ואמר שצריך להזמין כרטיס ראשי מאז עברו כבר שבועיים, וכשמתקשרים הם אומרים שאין מנוע והוא צריך להגיע(מוזר הטכנאי היה אצלי עם מנוע)בשירות מנסים להיות אדיבים אבל כמה אפשר למרוח, כמשבקשים לדבר עם מנהלת השירות היא אף פעם לא נמצאת וגם לא חוזרת, בכל תחילת שבוע הם אומרים תנסו להיתקשר תחילת שבוע הבא, בקיצור אין עם מי לדבר, חבל שחברת קרדן היבואנית לא מודעת לשירות המצחיק שהם נותנים כי להבא אני מעדיף לשלם הרבה יותר ולא לקנות מוצר שיהיה באחריותם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה