פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
זה כבר כ-שלושה שבועות שמשפחה עם 12 נפשות מחכה לתקון מכונת כביסה.. ושירות אין.. כל מה שחסר זה טיימר!!!!! איך שירות ביטוח שחתום על אספקת שירות וחלקים תוך מקסימום 7 ימים יכול ככה לרמות אנשים ולסבן אותם... אתם עוד תשמעו את ההדים טוב טוב!!!
עגמת נפש שאין לתאר סוג הנזק :
על אתר עוד היום לתקן פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
אביב, שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח אכן המתין לחלק שלצערנו לא סופק לנו בזמן ע"י היצרן. היה צורך להחליף טיימר ופחמים למנוע. תגובה:
מיד עם קבלת החלקים המתאימים, המכשיר תוקן לשביעות רצונו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה