|
|
|
|
|
|
רמאות לשמה |
נושא התלונה: |
יום שני 06 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זה כבר כ-שלושה שבועות שמשפחה עם 12 נפשות מחכה לתקון מכונת כביסה.. ושירות אין.. כל מה שחסר זה טיימר!!!!! איך שירות ביטוח שחתום על אספקת שירות וחלקים תוך מקסימום 7 ימים יכול ככה לרמות אנשים ולסבן אותם... אתם עוד תשמעו את ההדים טוב טוב!!!
|
עגמת נפש שאין לתאר |
סוג הנזק : |
על אתר עוד היום לתקן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביב, שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוח אכן המתין לחלק שלצערנו לא סופק לנו בזמן ע"י היצרן. היה צורך להחליף טיימר ופחמים למנוע. |
תגובה: |
מיד עם קבלת החלקים המתאימים, המכשיר תוקן לשביעות רצונו של הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|