פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שכנוע קשישים לרכישת מוצרים נלווים מיותרים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי עבור הוריי מכונת כביסה. נאמר לי שיגיע מתקין להתקין ללא תשלום ויתן אחריות על המכשיר. הגיע הטכנאי ותוך כדי התקנה הצליח לשכנע את הוריי שהם חייבם להגן על המכונה וחייבים שיהיה מפסק חשמלי יקר מאד נגד ברקים, עגלה מתחת למכונה, מגנט מונע אבנית וכמובן...הדובדבן... אחריות לחמש שנים. סך כולל של 1400 ש"ח. וכל זה על מכונה ששווה 1600 ש"ח. זהו לא טכנאי. זהו סוכן מכירות נצלן וחכם שעושה מה שמצווים עליו וזה לשכנע אנשים לרכוש מוצרים נלווים במסווה של טכנאי. אין לי בעיה אם הוא מתעסק עם צעירים שיכולים ומבינים איך להגן על עצמם. לא יפה להיות חכמים על קשישים!!!!!!! הם לא מבינים שאינם זקוקים לכל המוצרים הללו וחושבים שמה שהטכנאי אומר זה קדוש. הם רוצים להיות "בטוחים". הבחורה מהחברה אמרה שתפקידו של הטכנאי להציע את מוצרי החברה יש לציין שתוך כדי התקנה דברתי עם המתקין והודיע לי ששם להם עגלה ומגנט נגד אבנית. אמרתי לו יופי תודה למרות שלא רצינו אבל נו....חשבתי שזהו. ואז הוא המשיך להציע להם דברים והם רכשו הכל!!
בחברה ביטלו את עיסקת האחריות לחמש שנים והותירו אותנו עם המוצרים במחירים המופקעים הללו.
כספי סוג הנזק :
שיקחו את כל המוצרים שלהם ויחזירו את הכסף חזרה כ- 600 ש"ח פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
טכנאי החברה ביצע התקנה והדרכה ביום 27.12.10 למכונת כביסה הנדונה לשביעות רצונם של הלקוחות. הוצע ללקוח להצטרף לחבילת השרות המורחבת של החברה וכן לרכוש אביזרים שיעזרו ללקוחות לשמור על המוצר לאורך זמן. לא נעשה כל ניצול או הטעייה או דבר מהמתואר בתלונה. ראוי לציין כי המתלוננת לא הייתה בבית במועד ההתקנה ותיאור המקרה מבוסס עפ"י תחושותיה בלבד מבלי להסתמך על העובדות בפועל.

תגובה:
עסקת חבילת השרות המורחבת בוטלה עפ"י בקשת הלקוחות עוד ביום 28.12.10. צר לנו על התלונה ועל סגנונה ומאחלים ללקוחות שימוש נעים במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה