|
|
|
|
|
|
שירות לקוי וטיפול לקוי בלקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הכשרת הישוב 23 , ראשל''צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לדברי המוקדנית (סמדר) לחברה אין במלאי מנועים למייבשי כביסה, ולכן אינה יכולה לספק שירות ללקוחות. התוצאה היא שהלקוחות, במקרה זה אני, נשארים ללא מייבש כביסה זמן ממושך. בנוסף, החברה אינה עונה על טלפונים ומכתבים, ובמוקד הטלפוני יש מענה רק לאחר זמן רב ומספר ניתוקים.
|
השארת הלקוח ללא מייבש כביסה תקין במשך זמן ממושך |
סוג הנזק : |
סיום טיפול ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאירה, אחראית שימור לק |
שם ותפקיד: |
לצערנו עקב חוסר במלאי מהיצרן, התארך התיקון במייבש של הלקוח. הלקוח טופל על ידינו בכל פעם שפנה, אם בדרך טלפונית או במייל למוקד החברה, אך לצערנו בוחר לומר אחרת. |
תגובה: |
המייבש תוקן לשביעות רצונו של הלקוח לאחר החלפת המנוע + מניפה (שהייתה שבורה). אנו מאחלים לו המשך שימוש נעים במוצר. |
פתרון: |
|
|
|