|
|
|
|
|
|
שרות גרוע - חוסר התייחסות ללקוח |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה מסוג באוקנכט 7915. וביטוח ל-3 שנים ב"שרות פלוס"
למעלה מחמשה שבועות אני ממתין לפתרון תקלה בטיימר ואיני יכול לכבס.
כל שבוע אני מקבל את אותה תשובה- אין במלאי כרטיס טיימר,ואנו ממתינים למשלוח מחו"ל.
למרות בקשותי מספר פעמים לדבר עם מנהל שרות/אחראי משמרת - אף אחד לא חזר אלי.
אין מענה ואין אפילו הצעה לפתרון : כמו מכונה חלופית.
השירות וחוסר התייחסות ללקוח גרועים ביותר שלא כפי אמנת שרות שמפורסמת באתר החברה:
זמינות גבוהה של מערך השרות- מוקד שרות הלקוחות ומערך הטכנאים.
מקסימום מענה ללקוח במגע אחד- מינימום שיחות ובמינימום ביקורים.
One Stop Shop - טיפול מלא בלקוח ב"נקודת" שרות אחת.
|
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאירה, אחראית שימור לק |
שם ותפקיד: |
עקב חוסר במלאי מהיצרן, התקבל החלק הדרוש באיחור. מיד עם קבלתו הלקוח טופל והוחלף לו הטיימר. הנושא הוסבר ללקוח טלפונית ע"י נציגי השרות. |
תגובה: |
כרגע המוצר תקין עפ"י דברי הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|