פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע - חוסר התייחסות ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה מסוג באוקנכט 7915. וביטוח ל-3 שנים ב"שרות פלוס"
למעלה מחמשה שבועות אני ממתין לפתרון תקלה בטיימר ואיני יכול לכבס.
כל שבוע אני מקבל את אותה תשובה- אין במלאי כרטיס טיימר,ואנו ממתינים למשלוח מחו"ל.
למרות בקשותי מספר פעמים לדבר עם מנהל שרות/אחראי משמרת - אף אחד לא חזר אלי.
אין מענה ואין אפילו הצעה לפתרון : כמו מכונה חלופית.
השירות וחוסר התייחסות ללקוח גרועים ביותר שלא כפי אמנת שרות שמפורסמת באתר החברה:
זמינות גבוהה של מערך השרות- מוקד שרות הלקוחות ומערך הטכנאים.
מקסימום מענה ללקוח במגע אחד- מינימום שיחות ובמינימום ביקורים.
One Stop Shop - טיפול מלא בלקוח ב"נקודת" שרות אחת.

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
עקב חוסר במלאי מהיצרן, התקבל החלק הדרוש באיחור. מיד עם קבלתו הלקוח טופל והוחלף לו הטיימר. הנושא הוסבר ללקוח טלפונית ע"י נציגי השרות. תגובה:
כרגע המוצר תקין עפ"י דברי הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה