פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שרות לקוחות מחפיר, שמעדיף להתעמת עם לקוח להבטיח לחזור ללקוחות ולא מקיים.
זו פעם אחרונה שאני עושה ביטוח על מוצר חשמלי בחברה הזו. מכונת כביסה שתדירות שהטכנאי מבקר אותה רבה מאוד. בתאריך 06.12 הגיע טכנאי כדי להחליף חלקים ואמור היה גם להגיע עם טיימר,כמובן שהטכנאי לא ידע על כך דבר, אבל בשיחה לאחר מכן לשרות הבטיחו שיספקו במהרה.
במהרה הגיע רק ביום ראשון 16.01 וגם אז ביקר אותנו טכנאי שעוד לא הספיק להכנס בפתח הבית, כבר ניסה למכור את מתקן המים שאתם כ"כ רוצים למכור, והביא טיימר שכמובן לא התאים ולכן לקח את הטיימר של מכונת הכביסה שלי והשבית אותי למשך כמה ימים. כמובן ששוב פניתי לשירות הלקוחות, מיד אחרי שעזב, וביקשתי שחזירו את הטיימר כי יש לי שלושה ילדים והערמות נערמות, אבל הבטיחו לחזור אלי תוך שעה וכמובן אחרי שלושה ימים לא חזרו. אבל כן התקשרו ורצו לדעת איך היה השרות (אז רצו, עשו משהו עם זה?? לא!) ושוב התקשרו וניסו למכור שוב את מתקן המים. (כ"כ הרבה טלפונים מיותרים וטפלים ורק לא לטפל בבעיה ) היום בבוקר התקשרתי אני לדעת מה קורה והנציגה סמדר התפלאה שלא התקשרו כי מחר יום רביעי יבואו סוף סוף להחזיר לי את הטיימר.
התנהלות כזו לקויה, ובעיתית , זילות בבקשות הלקוח , ונסיון למכור רק מוצרים ולא לתקן מוצרים בעייתים פשוט בושה וחרפה.
תיקון המכונה במיידי, ויחס מצד מישהו בחברה הזו פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
אנו מצרים על התלונה של הלקוחה ועל העובדה שהתיקון לא צלח בניסיון הראשון. בביקור שבוצע היום נבדק המוצר וטופל לשביעות רצונה של הלקוחה. תגובה:
אנו מקווים שתוכל להשתמש במוצר לשביעות רצונה עוד שנים רבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה