פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות + זה שירות - נושא התלונה:
אברג'ל לינור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏29 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טוב אז ככה ל מי שחשב להזמין איי פעם שירות תיקונים למוצרי חשמל מחברה שנקראית שירות + בסוף לא יקבל שירות - נציגות שירות פ... שמדברות בצורה דוחה לא נותנות שירות ושא נדבר בכלל על זה שהגיע לפה טכנאי צלצל באינטרקום וכבר שפתחתי את הדלת הוא נעלם ושם פתק שאין מענה בבית.בשיחה עם "הנציגות עלק" שאחת מעבירה שניה שיחה שמו אותי בהמתנה מעל 20 דקות כשהתקשרתי שוב ענתה עוד אחת נוספת בטענה "שלא יעזור ל אין מצב שמחזירים את הטכנאי" בקיצור לא שירות ולא + תזמינו טכאי פרטי עדיף בהרבה!!!
עלבון סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
מבדיקה שערכנו בנושא תלונתה של הגב', נמצא כי טכנאי החברה שהגיע למקום לא מצא אף אחד בבית ועל כן שם פתק. לא נמצאו הוכחות כלשהן שהלקוחה הייתה בבית, ואף ניסו ליצור עמה קשר ללא מענה. בשיחת אחראית מוקד השרות מיום 30.3. נמצא כי הלקוחה לא מעונינת לקבל שרות. תגובה:
צר לנו על המקרה הנ"ל אבל במידה והלקוחה הייתה אכן בבית הנושא היה נפתר לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה