פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה לא מקולקלת נושא התלונה:
עובדיה יחזקאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הכשרת הישוב 23 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 30.3.2011 הזמנתי תיקון למכונת כביסה מ"שרות פלוס"בה אני מבוטחים.
ביום 2.4 הגיע מתקין בדק את המכונה ואמר שדרוש חלק והחברה תתקשר אתנו אמר וכבר היה בתוך המעלית.
אחרי 2 ימים הוא בא הביא חלק ,הרכיב את החלק , הפעיל את המכונה ואמר שאנחנו יכלים לעבוד. והלך.הפעלנו את המכונה ואז התברר לנו שהמכונה רק מוציא מים ומכניסה

התקשרנו עשרות פעמים עד שענתה לנו פקידה ואמרה שהחלק הוזמן וכשיגיע הם יתקשרו ויקבעו את הזמן
התקשרנו כל יום עד לתאריך 12.4 ואז אמרו שהחלק הגיע, והם יגיעו למחרת להתקין.

ביתיים הכביסה נערמת ואין מענה לנו
למחרת הגיע מתקין שנראה לנו הגון הרכיב את החלק ואחר שהפעיל את המכונה אמר שהחלק לא טוב ולמחרת יבוא וירכיב את החלק הנכון.
למחר ב-14.4 הגיע והרכיב את החלק והמכונה עבדה בסדר
ואז נגמרו כל הצרות והתלאות מחברת השרות

אני אומר שזה שרות מאד חיוני ובתוך תעכתוב שחברה מתחייב לתקן את הטעון תיקון תוך 3 ימי עבודה
האם אני יכולים לדרוש פיצוי על האחור
בזבוז זמן, והכביסה נערמת סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
התקלה במכשיר הנ"ל הייתה בכרטיס הטיימר. לאחר שכרטיס חדש קודד בהתאם להוראות היצרן, המכשיר עבד לא כשורה, גם לאחר ביקור של מנהלה הטכני של החברה. תגובה:
מיד למחרת ביום 14.4.11, ולאחר התייעצות עם היצרן, תוקן המכשיר לשביעות רצונות של הלקוח. אנו מאחלים לו המשך שימוש מוצלח במוצר עוד שנים רבות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה