פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מדיח כלים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המתנה בטלפון של כחצי שעה עד שעונים, לאחר שקבענו מועד לתיקון המכונה ולקחנו חצי יום חופש מהעבודה, שכן החברה דורשת שנהיה בבית 4 שעות, איש השירות איחר בשעה וזאת מבלי להודיע. הציצץ על המכונה ואז קבע כי מדובר בכרטיס זיכרון וכי אין ברשותו את החלק וכי יצרו עימנו קשר לתיאום נוסף (בו שוב נדרש להיות בבית 4 שעות). יש לציין שהן איש השירות והן המוקד הטלפוני נהגו בצורה לא אדיבה ושירותית ואף חסרת סבלנית וחסרת נימוס. חלפו שבועיים ואיש לא יצר עימנו קשר לתיאום מועד לתיקון המכונה, אני מנסה ליצור איתם אבל פשוט לא עונים...
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי ופיצוי פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
הלקוח פנה אלינו לפני החג לתיאום ביקור טכנאי. לאחר הגעת הטכנאי נמצא כי יש להחליף כרטיס אלקטרוני. עקב החג וחול המועד, תואם ללקוח ביקור טכנאי ליום 26.4.11. תגובה:
תואם ביקור טכנאי מיד אחרי החג. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה