|
|
|
|
|
|
אכזבה |
נושא התלונה: |
מגנזי מלי |
שם/כינוי: |
יום שישי 06 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קודם כל שרות גרוע , אין מענה אמרו שיחזרו לא חוזרים, לא מטפלים בבעיה .
והבעיה היא כזו המכונה הפסיקה לעבוד הזמנתי טכנאי החליף לי תף ישן, בסדר (לא חשוב) עבדה המכונה אחרי כמה כביסות שוב כנראה השתחרר משהו ואז בא טכנאי אחרי שבוע הדביק והיה צריך להחליף התוף ושוב הזמנתי טכנאי ושוב מפסידה ימי עבודה שאף אחד לא משלם לי על כך העיקר ששרות פלוס לקח את כספי הביטוח ששילמתי כשהוא בא בפעם השניה הטכנאי אמר אין צורך המכונה עובדת אחרי שהדביקו לי עבדה בדיוק ליומיים ועכשיו המכונה עם חריקות שלדעתי עומדת לשבוק שוב. התקשרתי היום אך הפקידה ששמה איני זוכרת טוענת שזה לא עיניני אם להביא לי חדש או לא . א. חוצפה לשמה שצריכה להגיד לי כזה דבר ושנית רק קבעה לי לשבוע הבא ששוב ידביקו לי
מאוכזבת מאד משרות זה .
ואני מבקשת את כספי הביטוח שלי בחזרה כדי שאוכל לעשות במקום אחר או שכבר אגודת הצרכנות תהיה מעורבת הגיע מים עד נפש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאירה, אחראית שימור לק |
שם ותפקיד: |
בביקור טכנאי ביום 1.5.11 נמצא כי נשבר בורג בתוף. התוף סודר ושב לפעולה תקינה. מאחר והלקוחה התלוננה שוב על רעשים, הוחלט בעצת המנהלים הטכניים להחליף את התוף בשלמותו. |
תגובה: |
התוף הוחלף ביום שני האחרון והמכונה שבה לתקנה. |
פתרון: |
|
|
|