פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כסף על ביקור טכנאי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אלירן מעיין , לפני 4 שנים רכשתי מייבש כביסה באוקכנט עם קונדנסור מבסט ביי.
נאמר לי שיש לי שנה אחריות מלאה ו7 שנים על החלקים.
לפני חודש וחצי המייבש התקלקל ובשיחה עם המוקד הטכני של חברת שירות פלוס התברר לי שאין לי אחריות על המייבש, פניתי לשירות הלקוחות של בסט ביי והם הבהירו לי שיש לי אחריות והם מטפלים בנושא מול שירות פלוס, לאחר כשבוע הנושא הוסדר ונקבע לי ביקור טכנאי ונאמר לי שעלי לשלם 180 ש"ח על הביקור והחלפת חלקי חילוף הם באחריות, הטכנאי הגיע לאחר שבוע ואמר לי שהכרטיס הראשי של המייבש הלך וצריך להחליף אותו - כמובן שלא היה לו כרטיס זמין במלאי ונאלצתי לחכות חודש עד שהכרטיס הגיע.(כמובן ששילמתי לו 180 ש"ח על הביקור למרות שנשארתי עם מייבש מקולקל).
כעבור חודש התקשרתי לתאם שוב טכנאי להחלפת הכרטיס ובשיחה זו נאמר לי שאכן הכרטיס הגיע אבל אין לי אחריות- ניסיתי להסביר לנציגה שהנושא טופל מול שירות הלקוחות של בסט ביי אבל היא לא הייתה מוכנה להקשיב , ביקשתי לדבר עם אחראי וכמובן שלא הצלחתי למרות המתנה ממושכת וניתוקי שיחות מצד המוקד הטכני . פניתי שוב לשירות הלקוחות של בסט ביי ולאחר כשבועיים הם הצליחו להסדיר את העניין בשנית מול שירות פלוס והבטיחו לי שאקבל שירות VIP.
לאחר שבוע הגיע הטכנאי שוב וכאשר רצה להחליף את הכרטיס שהתקלקל התברר לו שהכרטיס החלופי שהביא מקולקל , למחרת התקשרתי שוב למוקד של שירות פלוס והם לא ידעו להגיד לי מתי יהיה כרטיס חלופי.
באותו יום קיבלתי שיחה משירות הלקוחות של בסט ביי שביקשו לדעת אם התקלה סודרה- סיפרתי לנציגה את השתלשלות האירועים , היא ביצעה מספר שיחות וחזרה אלי ואמרה לי שהחליטו לקחת את המייבש בחזרה ולתת לי זיכוי על כמה שהוא עלה לי כדי שאוכל לקנות מייבש אחר.

ברצוני לציין שאני עובד בחברה שנותנת שירות ליותר משליש מדינה וגם מקבל שירות מהרבה חברות בשוק ובחיים לא נתקלתי בשירות כזה גרוע ויותר מכך מחוסר אכפתיות של החברה והנציגים שלה.
אני מבקש החזר של 180 ש"ח ששילמתי לטכנאי היות והוא לא סידר את התקלה ויותר מזה בזבזתי יום עבודה שלם על כל הריצות והטירטורים שלכם.

בברכה,
אלירן מעיין
כספי סוג הנזק :
החזר 180 ש"ח פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
לאחר בדיקת טענת הלקוח,נמצא כי אכן הלקוח המתין זמן מסויים להגעת חלק מהיצרן, ולאחר מעורבות היבואן של המכשיר, סוכם עם הלקוח על ביטול העסקה. אנו מצרים על ההמתנה שכאמור לא נגרמה באשמתנו. תגובה:
בשיחה שערכתי עם הלקוח היום סוכם שיצא לו זיכוי בסך של 180 ש"ח בגין קריאת השרות ועל פי בקשתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה