פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס ואי עמידה בהתחיבויות נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

מערב פסח אני בקשר עם חברת שרות פלוס ששילמתי כסף עבור אחריות למכונת הכביסה שלי. וטכנאי לא הגיע אלי עד עכשיו התחייבו שיודיעו לי קודם הייתי בממתינה ולא יכולתי לחזור אליהם כי התקשרו ממספר חסום אז אין לי מכונת כביסה עד שאמשיך לרדוף אחריהם. איך אני אמור לדעת שהם מחפשים אותי?
ניסיתם פעם להסתדר בבית עם שני ילדים בלי מכונת כביסה במשך שבוע?
עוגמת נפש סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
הלקוח פנה אלינו לשרות שאכן תואם לו ליום 16.5.11. בשעה 14:30 ניסינו ליצור עימו קשר טלפוני להודיע שטכנאי החברה בדרך אליו. לא היה מענה פעמיים ולכן הושארה הודעה במענה הקולי. טכנאי החברה שביקר בשעה 15:05 במקום לא מצא את הלקוח בבית. תגובה:
לאחר ששוחחתי עם הלקוח באופן אישי, תואם לו שוב שרות ליום 18.5.11 שאכן בוצע לשביעות רצונו.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה