פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שירות ואין יחס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הכשרת הישוב 23 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 2 במאי הזמנו שירות למכונת כביסה באוקנכט. טכנאי היגיע לאחר שבוע ואבחן שהלך המנוע וצריך להחליף רצועה. המנוע באחריות הרצועה לא. נמסר לנו שאין מנוע בארץ. מאז אנחנו ממתינים למנוע. כאשר אנחנו מנסים לברר מה קורה (אם בכלל מצליחים לקבל תשובה) היחס עוין עד כדי ניתוק טלפון בפנים. נכון להיום, 24 במאי אנו כבר 22 ימים ללא מכונת כביסה הודות לשירות המהיר והאכפתי של החברה.
כספי סוג הנזק :
מכונת כביסה עובדת פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
בביקורת של טכנאי החודש אכן נמצא כי יש להחליף מנוע ורצועה. לצערנו המנוע לא התקבל מהיצרן בזמן ועל כן הלקוח המתין לחלק. תגובה:
היום, 29.5.11, ביצע טכנאי החברה החלפה של המנוע והרצועה והמכונה שבה לתקינות מלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה