פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע ומזלזל בלקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/5/11 בשעה 08:00 שוחחתי עם נציגה בשירות וביקשתי לפתוח לי תקלה למכונת כביסה מסוג באוקנכט, אשר מבוטחת בשרות פלוס.
ביום 29/5/11 ביקר אצלי טכנאי ומסר לי כי צריך להחליף כרטיס למכונה שכרגע לא נמצא ברשותו וכי הוא יפתח "המשך טיפול" ויגיע ביום 1/6/11 עם כרטיס חדש על מנת לטפל בבעיה.
ביום 1/6/11 שוב הגיע טכנאי, עך לא היה ברשותו הכרטיס המבוקש, הוא מסר לי כי ישתדל להגיע ביום למחרת על מנת לטפל במכונה ולהביא את הכרטיס המתאים למכונה.
אציין, כי מיום זה ועד עצם היום הזה לא הגיע שום טכנאי מהשירות, מה גם שאני מתקשרת כל יום לשירות, כמה פעמים ביום ומבקשת שיטפלו לי במכונה ומקבלת תשובות "אין חלקים, "עדיין לא הגיע החלק", "מחכים שהחלק יגיע מחו"ל", ביקשתי מס' פעמים לדבר עם המנהל הטכני אך נעניתי בכל פעם בתשובות כגון: "הוא לא נמצא", "הוא בישיבה", "הוא כבר יצא הביתה", וכו'.
מיותר לציין, כי מכונת הכביסה הינה מוצר הכרחי בבית, מדובר במשפחה בת 6 נפשות, מתוכם 4 ילדים קטינים, ביניהם פעוט בן שנתיים וחצי. בימים אלה נאלצתי לקחת כביסה למכבסה, דבר שעלה לי כסף רב, כמו כן נאלצתי לקנות לילדי הקטינים לבנים על מנת שיהיו להם גרביים ותחתונים להחלפה.
אציין כי אתמול שלחתי פקס וביקשתי ליצור עימי קשר מיידי אך אף אחד לא חזר אלי.
גם היום שלחתי פקס עם העתק לשרות להגנת הצרכן וביקשתי שמנהל מטעם החברה יחזור אלי אך טרם.
ביקשתי פתרון מיידי לבעיה או לחילופין מכונה חלופית עד אשר יפתרו לי את הבעיה.
אציין כי בכל פעם שאני מתקשרת לחברה הם מנתקים שיחות טלפון, אני מבקשת לשוחח עם המנהל וכל פעם יש להם תשובות מתחמקות אחרות.
מדובר ביחס משפיל ומזלזל באנשים. מחר ערב חג שבועות הבא עלינו לטובה, מדובר ביומיים חג, לאחר מכן נכנסים לשישי שבת ואין עם מי לדבר שם!!!!!!!!!!

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
המקרה האמור טופל ע"י כל הגורמים הרלוונטיים בחברה. הוסבר ללקוחה שעקב חוסר בחלק במחסן החברה נאלצנו להמתין עד לקבלתו מספר ימים, ואכן ביום 7.6.11 הלקוחה שובצה לביקור טכנאי שפתר את התקלה באמצעות החלפת כרטיס אלקטרוני. תגובה:
אנו מקווים שהמכונה תמשיך לעבוד לשביעות רצונה של הלקוחה עוד שנים רבות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה