פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בוטה בלקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
א)אין מענה לפניות טלפון עד 1מעלה משעה !!!!
ב)אינם עומדים בלוח זמנים .
ג)טכנאי מגיע ללא ציוד ואביזרים .
וגם נזק כספי ע"י בטול עבודה סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
המענה במוקד החברה לפעמים עמוס אך לא לפרקים של שעה כפי שציין הלקוח. לצערנו עקב בחוסר חלקים אצל היצרן לא יכולנו לסיים את התיקון בפעם הראשונה שהגענו ללקוח. תגובה:
שלשום הגיע טכנאי שהרכיב את החלקים החסרים ועל פי מיטב ידיעתנו המכשיר שברשות הלקוח שב לפעולה מלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה