פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ועבודה בעיניים על אנשים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
א.ד. גורדון 12 קרית אונו 55260 כתובת:
אלונצ'יק תיקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית אציין, שהנלון הוא "אלונצ'יק תיקונים" ולא שירות פלוס.
רשמתי שם זה, כי אחרת המייל לא נשלח אם אני לא מציין את שדה החובה הזה (חבל ששדה זה חובה. מה קורה במקרה כמו שלי??????).
כיוון שהתלונה התעכבה הרבה זמן, אודה לטיפולכם בהקדם.
התלונה:
* יש לי מקרר LG שלא קרר והמקפיא עבד בהקפאה חלקית ולא מספיקה.
* דרך האינטרנט מצאתי את "אלון (צ'יק) באתר http://www.alonchik.info/default.asp
* הבחור הגיע אליי הביתה, בדק המקרר, החליף מאוורר תחתון, אך המצב נותר כפי שהיה.
* טען שהכרטיס פגום וכי תיקונו יעלה 900 ש"ח וחדש ויעלה מעל 1,000 ש"ח. אמרתי שקודם כל ינסה לתקן.
* ביום ראשון (12.6.11) הוא הגיע לדבריו עם כרטיס חדש, היות שב-LG אמרו לו שאת הכרטיס הזה לא ניתן לתקן, אלא רק להחליף.
* שם את הכרטיס, הפעיל המקרר ואמר שתוך 12 שעות הוא יתחיל לקרר. אבל כלום לא קרה גם אחרי 12 שעות.
* הבחור נתן לי קבלה על השירות+המאוורר בסך 350 ש"ח (200 על השירות ו-150 על המאוורר), והוסיף, שעל הכרטיס אני אשלם כשאתקשר ואומר לו שהמקרר עובד ואז הוא גם יתן לי חשבונית מס (אגב, בדיעבד, הקבלה נראית די פיקטיבית).
* מיום שני אני רודף אחריו והוא מתחמק. רק פעם אחת הוא ענה ואמר שיתקשר מאוחר יותר וזהו. מאז הוא לא עונה לטלפונים, לא ל-SMS, לא להודעות שאני משאיר לו במשיבון - בקיצור הבחור התאדה!!!. יש לו מספר נוסף, מעבר למה שרשמתי לעיל והוא: 050-3337457.
* באתר שלו אי אפשר לכתוב, כי הכתובת שגויה כנראה. אין לו טלפון במשרד, אין לו כתובת משרד, ועל פניו נראה שנפלתי לידיים של נוכל.
* נאלצתי לפנות לטכנאי אחר שתיקן לי התקלה, חייב אותי ב-480 ש"ח !!! (כי מישהו אחר טיפל לי במקרר...). כל הבעיה היתה כנראה, שהטכנאי לא חיבר כראוי את החוטים של המאוורר.....
* אודה אם תצליחו לאתר אותו. הוא לפעמים עונה לטלפון - אם הוא יראה שזה מספר חדש. לשלי הוא כבר לא עונה, גם אם אני מתקשר מחסוי.
תודה.
כספי סוג הנזק :
איתור הטכנאי והחזרת התשלום ששילמתי לו ושיפצה אותי על עלות הטכנאי השני. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
המקרה אינו קשור לשרות פלוס. תגובה:
נא למחוק תלונה זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה