פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות להרחבת אחריות וזלזול מחפיר בשירות נושא התלונה:
סלע אורי שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע הגיע טכנאי לטפל התקלה במכונת הכביסה. בסיום הבדיקה הוא הודיע שהתקלה מצריכה תיקון במעבדה ותעלה לנו מעל 1500 ש"ח. מאחר שהופתענו לשמוע שנידרש לשלם כיוון שעם התקנת המכונה רכשנו הרחבת אחריות לשמונה שנים שנאמר בה במפורש שהיא כוללת את כל החלקים + טכנאי, פנינו לחברה להבהיא את הדברים. במשך שבוע שלם העברנו בפקס את צילוני החשבונית והאחריות עם הפרטים שעליהם שכוללים גם את היקף האחריות כפי שכתב נציג החברה. אף אחד לא טרח לחזור אלינו בשום שלב. לאחר אין ספור טלפונים שחזרו על עצמם קיבלנו היום תשובה (כמובן שאנחנו צילצלנו) שהמנהל הטכני מסר שהתיקון בתשלום למרות מה שהחברה התחייבה.
כאשר ביקשנו לדבר עם בעל סמכות או כל מנהל סירבה הנציגה בתוקף להעביר את השיחה.
ההרגשה שלנו היא שהחברה עושה ומבטיחה הכל כדי למכור חוזים לשירות אבל בלי להניד עפעף לא עומדת מאחורי החוזים.
כנראה שעם נציג בכיר מהחברה ניתן יהיה לדבר רק דרך תביעות קטנות
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
תיקון ללא דרישה כספית כפי הנדרש מההסכם שנמכר לנו פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכונת כביסה ב-2005 שכוללת אחריות מהיבואן, וכן רכש בנוסף אחריות נוספת מוגבלת לתקופה של עוד 5 שנים. בביקור טכנאי בבית הלקוח נמצא כי תוף המכשיר נשבר ונגרם נזק רב למכשיר. האחריות המורחבת המוגבלת אינה כוללת שבר או נזק קוסמטי כלשהו, ול כן הלקוח נדרש לשלם סכום מופחת בהרבה ממה שציין לעיל. תגובה:
הנושא הוסבר היום שוב ללקוח טלפונית והוצע לו הנחה בתיקון המכשיר, ואף נשלח לו שוב חוזה האחריות הנוספת המוגבלת המגביל את התיקון במכשיר לתנאי הסכם השרות שנמסר ללקוח בעת הרכישה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה