פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במדיח שלא מטופלת ואי הגעה של טכנאי בזמן נושא התלונה:
שיפילבסקי יבגני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏26 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 26/07/2011 הזמנתי טנכאי מחברת שירות פלוס. קבעו איתי הגעת טכנאי בתאריך 31/07/2011 בין השעות 12:00 -עד 16:00. בשעה 15:30 כאשר ראינו שטכנאי לא הגיע, הרמנו טלפון למוקד. נאמר לנו לא לדאוג הוא יגיע עד 16:00. בשעה 16:23 הרמתי טלפון שוב למוקד, אך מענה אוטומטית אומר להתקשר בשעות עבודה שהן בין 8:00 עד 16:30. כמובן שבאותו זמן בוזבז סתם זמן שלנו ולא זכינו לא לטכנאי ולא לעדכון. יום לאחר מכן לאחר שפניתי שוב לחברה נאמר לי שדברים כאלה קורים (חוק טכנאים במקרה זה אופר פיצוי בסך 600 ש"ח). הבטיחו טכנאי ב-3/08/2011. הפעם טכנאי הגיע אך לא תיקן את התקלה. אמר שצריך להחליף את כל הפיקוד (כאשר נשבר פלסטיק בלבד), הוא אמר שנתקשר למוקד ונזמין את החלק. התקשרתי עוד באותו היום - נאמר לי שטכנאי לא עדכן את הפניה ואזכה לצלצול עד 16:00 (כמובן שגם הפעם אף אחד לא חזר אלי), ב-4/08 בשעות הצהריים התקשרתי שוב - נאמר לי שלא מצליחים להשיג טכנאי יחזרו אלי. בשעה 16:00 כאשר ראיתי ששוב אף אחד לא חזר אלי התקשרתי וביקשתי אחראי, דיברה איתי משהי בשם סמדר (זה הפרט היחידי שהייתה מוכנה למסור) בצורה מגעילה, שאמרה לי שאני צריך לשלם על החלק יותר מ-200 ש"ח (למרות שיש לי אחריות 8 שנים על המכונה) ובכלל למה התקשרתי בשעה כל כך מאוחרת. אם אני רוצה אחראי שאתקשר שוב ביום ראשון בבוקר. אני לא יודע איך הסיפור ייגמר. מה שאני יודע שאני לא אקנה יותר שום דבר ששירות עליו שייך לשירות פלוס.
עוגמת נפש, כספי, בזבוז זמן ועלבון. סוג הנזק :
פיצוי כספי של 600 ש"ח על אי הגעת טכנאי ללא שום הודעה, ותיקון חינם במסגרת האחריות פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
עפ"י הרשום במחשבי החברה, ביום 31.7.11 נעשה ניסיון לתפוס את הלקוח בשעות הבוקר להודיעו שלא נוכל להגיע במועד שנקבע עקב מחלה לא צפויה של טכנאי החברה, אך לצערינו רק לאחר שהלקוח פנה אלינו יכולנו למסור לו את ההודעה בשעות אחה"צ המאוחרות. תואם עם הלקוח ליום 3.8, ומצאנו שהמדיח תקין. הבעיה היחידה הינה בפנל כפתורים שנמצא שבור ואינו מכוסה במסגרת האחריות שנמסרה למוצר ע"י היבואן. הוסבר הנושא לאישתו של הלקוח והיא סירבה לשלם. עקב כך, לא נפתחה קריאת המשך טיפול. תגובה:
במידה והלקוח מעוניין לתקן את המכשיר בהתאם לכתב האחריות, עליו לשלם על החלפת הפנל בהתאם. כמו כןף לגבי בקשתו לקבלת פיצוי בגין אי הגעת טכנאי, חשוב לציין כי מדובר במדיח משנת 2008, כך שחוק הטכנאים אינו רלוונטי לקיראת שרות זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה