פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במדיח שלא מטופלת ואי הגעה של טכנאי בזמן - המשך נושא התלונה:
שיפילבסקי כרמית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏26 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כל התגובה של גברת מאירה אינה אמיתית (שיקרית). כל מה שנכתב אינו נכון.
שקר אחד גדול. אין אמת באף משפט שלה.
אני חיכיתי בבית לטכנאי ולא קיבלתי שום טלפון, כמו כן בשעה 15:30 אני התקשרתי ביוזמתי למוקד לבדוק מתי יגיע הטכנאי ונאמר לי במפורש לחכות בסבלנות הטכנאי יגיע. בשעה 16:23 בעלי התקשר למוקד ונשמע הודעה להתקשר בשעות הפעילות כאשר המוקד צריך לעבוד עד שעה 16:30. באותו יום לא זכיתי לא אני ולא בעלי להודעה על אי הגעת הטכנאי. כמו כן, יום למרחרת בסביבות הצהריים בעלי זכה לטלפון בה נאמר שיש מצבים כאלה שטכנאי לא מגיע ולכן לא ידחו אותי בעוד שבוע אלה יתאמו טכנאי לעוד יומיים.
לגבי החלק הלא תקין, אני לא סירבתי לשלם. אני גם לא קיבלתי שום מחיר. הטכנאי אמר לי שאני אחרונה אצלו באותו היום, ואני צריכה להתקשר ולהזמין חלק. הוא (טכנאי) לא עושה זאת, ובינתיים הוא המליץ להדביק סלוטייפ (אתם מבינים, מדיח שעובד במים להדביק בסלוטייפ?!) יש לי הקלטה של השטות הזאת שלו. בכל מקרה במהלך יומיים בעלי ניסה (כפי שביקש טכנאי) להזמין חלק ובמוקד לא הסכימו לקבל את ההזמנה שלו מכיוון שאמרו שטכנאי צריך להזמין את החלק ובכל פעם השתמשו בתירוצים שטכנאים תפוס או לא זמין. אף פעם לא נאמר לא על ידי ולא על ידי בעלי שאנחנו לא רוצים את החלק. ביום חמישי האחרון 4/08/2011 נאמר לבעלי מפורשות שהחלק הוזמן עבורנו. אתמול 7/08/2011 לאחר שקראתי את התגובה של נציגת שירות הלקוחות בעלי התקשר שוב למוקד לבדוק מה קורה עם החלק. נאמר לו שחלק לא נמצא במלאי, ולשאלתו מתי יגיע נאמר שמחר מנהל ינסה להיכנס עם חברה למשאו מתן. לא הבננו את התשובה, וההסבר היה שזה משהו פנימי שלהם ויעדכנו אותנו כאשר יגיע חלק.
בסופו של דבר, אנחנו נכנסים לשבוע השלישי עם התקלה.
אני מדגישה - אף פעם לא נאמר יל ידי או על ידי בעלי שאנחנו לא מעוניינים בחלק הדרוש לפתרון התקלה !!!
החברה הזאת נוראית, והשירות שלה גרוע ומזלזל. לצערי על מנת שהבחורה משימור לקוחות תדאג ללקוחות היא דואגת לפזר שקרים ללא שום קשר למציאות.
אני מקווה שאנשים שיעשו בדיקה באינטרנט ויגיעו לאתר תלונה - ייראו כמות התלונות שפורסמו בחודשיים האחרונים ויבינו שעדיף לא להתעסק עם החברה כי לאחר שהחברה מקבלת כסף על הרחבת אחריות - יותר הצרכן לא מעניין אותה!
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
פתרון התקלה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
אנחנו חוזרים על כל מה שנאמר בתלונה הקודמת. חברתנו עושה כל שביכולתה לספק את השרות הטוב ביותר ללקוחותיה. מאידך חשוב להבין שאין החברה אחראית לאספקת חלפים ללקוחת בעלי אחריות מורחבת שניתנה על ידי היצרן, ואנו עושים כל שביכולתנו לספק את החלפים במהירות האפשרית. תגובה:
גם במקרה הנ"ל, החלק עבור הלקוחה אמור להגיע בימים הקרובים ויטופל בהתאם להסכם השרות עימה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה