פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון למכור מוצר פגום מתצוגה שלא הוזמן כאילו הוא חדש וגניבת המוצר הישן.(טרייד אין) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

1. בתאריך 4.8.11 נקבע לנו ביקור טכנאי בעקבות תקלה במכונת הכביסה מסוג באוכנט ובמסגרת הביטוח שיש לנו אצלכם.
2. הטכנאי בשם יהודה הגיע ומיד ניסה לשכנע אותנו שלא כדאי לתקן את המכונה משום שהיא ישנה, הביטוח עומד לפוג, ושיש מבצע טרייד אין אטרקטיבי שבו נוכל לרכוש מכונה מאותו המותג של 8 ק"ג מצוינת מודרנית ואיכותית.במחיר חד פעמי של 1900ש"ח.
3.בכל זאת בקשנו ממנו לפתוח ולתקן את הדרוש תיקון מאחר ואנו מאוד מרוצים מהמכונה.
4. מר יהודה הטכנאי פתח זוג ברגים שבמהלכם המשיך להפעיל את כישורי השיווק שלו ואמנם שכנע אותנו למבצע האטרקטיבי.
5.הזמנו את מכונת הכביסה החדשה מסוג באוכנט בקיבולת 8 ק"ג ונקבע לנו תאריך הספקה ל14 לחודש.
6. לאחר כשעתיים התקשרו אלינו ממשרדכם להציע לנו עסקה עוד יותר טובה והיא אותה מכונה אבל בקיבולת של 9 ק"ג והיא יכולה להיות מסופקת מיד למחרת כל זה בתוספת של 100 שקלים. שוב התפתינו והסכמנו.
7. למחרת ב8 בבקר הגיע מוביל עם מכונת כביסה חנוטה בניילון ללא האריזה המקורית, במהלך פירוק המכונה הישנה שבר את ברז ההזנה של המים ואמר שלא נדאג הטכנאי שיבוא בעוד שעה " יסדר הכול" .
8. האריזה המאולתרת עוררה את חשד פתחנו אותה ולתדהמתנו ראיתי שקיבלנו מכונה שאינה חדשה שרוטה ומדגם יורפול.
9. מיד התקשרנו אליכם ונאמר לנו שהטכנאי נמצא למטה וכבר יעלה להסביר הכל.
10. ושוב הופיע אותו טכנאי- משווק בשם יהודה שאמר לנו שיורפול זה כמו באוכנט ושהמכונה אמנם מתצוגה ולכן השריטות. בנוסף לכך המייבש שלנו מסוג באוכנט לא יכול להיות מונח על המכונה החדשה מחוסר הטעמה ו"שנסים קרש".

לאור כל זה אנו דורשים מכן שעד יום ראשון 7.8.11 תחזירו את המכונה הישנה מתוקנת (על פי האחריות שלכם),תחליפו את הברז השבור, תחזירו את תשלום 1900ש"ח ותיקחו את המכונה שלא הזמנתי.

בברכה
אנג"לה ופיליפ רנצר
0544606573
עלבון בזבוז זמן והולכת שולל סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
לאור רצונך לבטל עסקת רכישת מכונת הכביסה שביצעת ביום 4/8/2011, ולאור העובדה שלדבריך ביטלת את חיוב כרטיס האשראי, אנו מגיעים אליך ב-10/8/2011 לקחת את המכונה הכביסה שסופקה לך ובהתאם נקבל את ביטול התשלום שבצעת ללא ידיעתנו.

עם קבלת המכונה לידנו תועבר אליך חשבונית זיכוי.

חשוב לציין כי החיוב שבוצע הינו בגין 1900 ₪ בלבד ובגין מכונה מתצוגה ולא מכונה חדשה. מכונה דומה חדשה עולה כ-3500 ₪. החיוב בגין 100 ₪ טרם בוצע ובהתאם למכתבי זה גם לא יבוצע.
תגובה:
אנו מקווים שהסיפור הסתיים לשביעות רצונו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה